آغاز دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین انتخابات شوراها در خراسان جنوبی

دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی صبح امروز آغاز شد.

طبس نیوز: دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان خراسان جنوبی صبح امروز آغاز شد.

به گزارش طبس نیوزبه نقل از فارس، دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح امروز در شهرستان‌های بیرجند، قاین، طبس، درمیان، بشرویه، سرایان، فردوس‌، نهبندان و زیرکوه آغاز شد.

بر اساس گزارش مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خراسان جنوبی در نخستین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۶۸ نفر در استان در سامانه انتخابات کشور به صورت قطعی ثبت‌نام کرده‌اند.

در نخستین روز ثبت‌نام در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی هیچ کس در این سامانه نام‌نویسی نکرده است، ولی با این وجود روستاهای کم‌جمعیت قاین در ثبت‌نام کاندیداتوری شوراها پیشتاز بودند.

در اطلاعیه شماره چهار ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات شوراها آمده است که ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۲/۱/۲۶ در فرمانداری‌ها و بخشداری های سراسر کشور آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۲/۲/۱ ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =