۲۶۳ نفر در شوراهای اسلامی شهرستان طبس ثبت‌نام کردند

۲۶۳ نفر تا ظهر ۳۱ فروردین، به‌عنوان متقاضی کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستاهای شهرستان طبس ثبت‌نام کردند.

طبس نیوز: ۲۶۳ نفر تا ظهر ۳۱ فروردین، به‌عنوان متقاضی کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر‌ها و روستاهای شهرستان طبس ثبت‌نام کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، در گفت‌وگوهای جداگانه خبرنگار فارس در طبس با احمد طالبیان مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، و محمد نصیری، سید احمد حقانی ثانی، و سید محمد احمدی بخشداران مرکزی، دستگردان و دیهوک طبس مشخص شد که تا حدود ساعت ۱۲ روز شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ و تنها حدود ۳۰ ساعت مانده به پایان مهلت ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۶۳ نفر در مجموع شهرها و روستاهای شهرستان طبس در شوراهای اسلامی ثبت نام کرده‌اند.

از این تعداد، در مجموع ۳۵ نفر برای شورای اسلامی شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک ثبت نام کرده‌اند.

۲۲۸ نفر دیگر نیز به عنوان کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی ۷۸ روستای سه بخش شهرستان طبس که شرایط لازم برای برخورداری از شورای اسلامی را دارند ثبت نام کرده‌اند.

در ۲۶ روستای بخش مرکزی طبس انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود که شورای اسلامی دو روستای آن پنج نفره و ۲۴ روستا سه نفره و بر این اساس باید در مجموع حداقل ۸۲ نفر در این روستاها ثبت نام کنند تا همگی آن‌ها به‌عنوان عضو شورای اسلامی انتخاب شوند، که تاکنون ۹۵ نفر متقاضی کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی طبس شده‌اند.

دو بخش دیگر شهرستان طبس نیز وضعیتی مشابه دارد، به گونه‌ای که برای شورای اسلامی ۳۶ روستای بخش دستگردان طبس که شورای اسلامی همگی این روستاها ۳ نفره خواهد بود و حداقل به ۱۰۸ ثبت‌نام‌کننده نیاز دارد، ۱۰۰ نفر ثبت نام کرده‌اند.

برای ۱۶ روستای بخش دیهوک طبس هم که شورای اسلامی همگی این تعداد روستا سه نفره خواهد بود و حداقل به ۴۸ ثبت‌نام‌کننده نیاز دارد هم تاکنون ۳۳ نفر ثبت نام کرده‌اند.

البته برای اطلاع از تعداد نهایی ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای طبس باید یک روز دیگر منتظر بمانیم، چراکه احتمال می‌رود بسیاری از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همچون دوره‌های گذشته ثبت نام خود را به دقیقه ۹۰ موکول کرده باشند.

متقاضیان برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها باید به دفاتر ICT روستایی یا بخشداری‌های مربوطه و برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک باید به فرمانداری ویژه شهرستان طبس مراجعه کنند.

در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام، ساعت ۲۰ یکشنبه یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۲ آخرین مهلت ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =