عبدالله‌زاده: پروژه‌های انجام نشده را پیگیری می‌کنم

عبدالله‌زاده: پروژه‌های انجام نشده را پیگیری می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: در سال‌های گذشته پروژه‌های زیادی در منطقه اجرا شده که به دلایلی مدت اجرای آنها طولانی شده است و باید با پیگیری اعتبارات احداث این پروژه‌ها را سرعت بخشید.

وی یکی از مهمترین دغدغه‌های خود را اشتغال جوانان دانست و افزود: برای رفع معضل بیکاری و اشتغال جوانان تلاش می‌کنم و در این راستا با جذب سرمایه‌گذار و اشتغال‌آفرینی در منطقه آمار بیکاری را کاهش می‌‌دهم.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: حفظ وحدت و همبستگی مردم، توسعه شهرها و انجام امور زیربنایی و عمرانی از دیگر برنامه‌هایی است که در اولویت کاری بنده قرار دارد.

کاندیدای اصولگرای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان یادآور شد: مردم باید با دقت و بصیرت افرادی اصلح را به مجلس بفرستند تا آن فرد به‌عنوان نماینده بتواند از حقوق مردم دفاع کند.

وی گفت: ولایت‌مداری،‌ تعهد به ارزش‌های اسلامی، برخورداری از توان مدیریتی، مردمی بودن و داشتن پشتکار و تلاش در راستای احقاق حقوق مردم حوزه انتخابیه از شاخصه‌های اصلی یک نماینده است.

عبدالله‌زاده افزود: مردم با حضور در انتخابات و دادن رأی اعتماد به افراد اصلح، نماینده خود را انتخاب می‌کنند و در برابر این اعتماد خود از وی انتظاراتی دارند که نماینده باید با تمام توان انتظارات مردم را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =