برخی نمایندگان فریب لبخندهای دشمنان را خوردند

برخی نمایندگان فریب لبخندهای دشمنان را خوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار با اهمیت و سرنوشت‌ساز دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط جهانی از جمله بیداری اسلامی و قرار گرفتن استکبار جهانی در سراشیبی سقوط، و همچنین با توجه به فتنه سال ۱۳۸۸ و بسیاری مسائل دیگر، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به سایر انتخابات‌ها از حساسیت نسبتاً بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: علی‌رغم تبلیغات سوء و بمباران تبلیغاتی دشمنان، اما حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر از حضور گسترده‌تر و آگاهانه‌تر مردم در پای صندوق‌های رأی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌دهد.

امام جمعه طبس یادآور شد: تمامی مقدمات انتخابات براساس قانون و طبق برنامه زمان‌بندی انجام و تبلیغات رسمی انتخاباتی آغاز شده است.

وی از تمامی افرادی که با هدف خدمت به نظام و مردم به عنوان کاندیدا وارد صحنه انتخابات شده و زمینه گرم‌تر شدن تنور انتخابات را فراهم آورده‌اند تقدیر کرد.

مهاجریان بیان کرد: از همان سال ۱۳۴۰ که حضرت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را آغاز کردند همواره بر حضور مردم تأکید فراوانی داشتند، چرا که حضور مردم در همه صحنه‌ها می‌تواند نقشی اساسی و تعیین کننده داشته باشد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز یکی از مهمترین اقدامات امام خمینی (ره) دستور برگزاری انتخابات خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس و… بود.

وی تصریح کرد: با توجه به قائل شدن اختیارات فراوان برای مجلس و نمایندگان، مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه مهمی است که اهمیت بالای مجلس، حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس را می‌طلبد.

امام جمعه طبس به سخنی از حضرت امام خمینی (ره) درباره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که فرموده‌اند: «این مجلس فراهم آمده از الله اکبرهای مردم و عصاره زحمت‌های طاقت‌فرسای این ملت است، من تأیید می‌کنم مجلس را و همیشه به ملت سفارش می‌کنم که مجلس را باید تأیید کنند.»

وی درباره ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح گفت: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باید به اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت، ایمان کامل داشته باشد و علاوه بر این یک یک نماینده باید شجاعت داشته باشد و در مقابل تهدیدهای دشمن هراسی به دل راه ندهد، اما متأسفانه در برخی از دوره‌های گذشته مجلس شاهد بودیم که برخی نمایندگان فریب تشرها یا لبخندهای آمریکا را خورده و حتی برای مذاکره با آمریکا در خانه ملت تحصن کردند.

مهاجریان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: همانطور که نماز و روزه تکلیف شرعی بوده و واجب است، حضور در انتخابات مجلس که یکی از مهمترین ارکان نظام محسوب می‌شود نیز از اوجب واجبات است و همانطور که حضور در پای صندوق‌های رای واجب شرعی است، تحقیق و مشورت درباره کاندیداها و شناسایی و رأی به اصلح نیز لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =