عابدی: مجلس نهم مقتدرتر از مجلس هشتم خواهد بود

عابدی: مجلس نهم مقتدرتر از مجلس هشتم خواهد بود

محمدکریم عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: مجلس نهم با اقتدار خود نمی‌گذارد که انحراف و فتنه به جامعه راه پیدا کند.

وی افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی از واجبات و برعهده همه مردم است چرا که اکثریت مردم ایران، جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند و از این‌رو در قبال حفظ آن مسئول هستند.

عابدی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی دوران‌های زیادی را سپری کرده‌اند و امروز دوران جنگ نرم را همچون جنگ سخت پشت سر گذاشته‌اند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پس از شکست فتنه ۸۸ و شکست انحراف، عده‌ای قصد دارند با پول‌های بادآورده دشمنان اسلام به جایگاه قدرت دست یابند و پست‌های حساس را به دست آورند.

وی گفت: مردم مناطق محروم که از انقلاب و نظام تا پای جان نگهداری کرده‌اند افراد اصلح را شناسایی و با شور و نشاط در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند تا بار دیگر نیز با خلق حماسه‌ای بزرگ در روز ۱۲ اسفندماه دشمنان نظام را مایوس کنند.

عابدی افزود: مردم ایران اسلامی باید طبق قانون و شرع و برابر شان خود که همواره به استکبار نه گفته‌اند در پای صندوق‌های رای حاضر و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های آمریکا و انگلیس بزنند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نظام جمهوری اسلامی را دموکراسی‌ترین نظام دانست و تصریح کرد: مردم با حضور در انتخابات، آزادانه نمایندگان خود را انتخاب و سرنوشت کشور را به دست آنها می‌سپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =