تخلفات انتخاباتی در طبس ناچیز است

تخلفات انتخاباتی در طبس ناچیز است

یوسف وهابی کارکنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: تاکنون تخلفات انتخاباتی کاندیداها در شهرستان طبس بسیار ناچیز بوده که موارد تخلف رسماً به سه ستاد تبلیغاتی متخلف تذکر داده شده و ستادها مکلف به رعایت دقیق قوانین انتخابات شده‌اند.

وی بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده قبل از آغاز مهلت تبلیغات رسمی انتخابات، جلسه‌ای در فردوس با حضور فرمانداران و کاندیداهای حوزه انتخابیه برگزار شد و کاندیداها نسبت به موارد تخلف توجیه شدند.

معاون فرماندار طبس و رئیس هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان ادامه داد: علاوه بر این جلسه مشابهی نیز با حضور تعدادی از کاندیداها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی آن‌ها در طبس برگزار شد که برگزاری این جلسه‌ها در راستای کاهش میزان جرائم و آمار تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه تأثیر بسزایی داشته است.

وی یادآور شد: از جمله تخلفات انتخاباتی مشاهده شده در طبس راه‌اندازی کاروان‌های خودرو و پیاده، و تأسیس دفاتر تبلیغاتی در روستاها بود که موارد تخلف به کاندیداها و مسئولان ستادهای تبلیغاتی اعلام و رفع شد.

وهابی کارکنده همچنین با اشاره به توزیع غذا و ساندویچ بین مردم از سوی ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها، اضافه کرد: کاندیداهایی که با این گونه روش‌ها به دنبال جلب نظر و آرای مردم هستند قطعاً نمی‌توانند نمایندگان خوبی برای مردم باشند و بهتر است کاندیداها بیشتر به ارائه سوابق، دیدگاه‌ها، اهداف و برنامه‌های خود بپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از انصراف رسمی ۳ کاندیدا در طبس خبر داد و بیان کرد: حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی، حسنعلی رضایی و احمد قادری به صورت رسمی انصراف خود را از نامزدی در انتخابات مجلس نهم به ستاد انتخابات شهرستان طبس اعلام کرده‌اند.

معاون فرماندار طبس و رئیس هیئت بازرسی انتخابات این شهرستان همچنین از انصراف غیر رسمی یک کاندیدای دیگر در طبس خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =