نامزد اصلح کارنامه‌اش از دریافت رانت و ویژه‌خواری‌ پاک است

نامزد اصلح کارنامه‌اش از دریافت رانت و ویژه‌خواری‌ پاک است

محمدکریم عابدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره ویژگی‌های یک نامزد اصلح برای نمایندگی مردم، گفت: التزام به اصل مترقی ولایت فقیه، دوری از کانون‌های قدرت و ثروت، پایبندی به موازین و مؤلفه‌های اخلاق اسلامی مهم‌ترین اصولی هستند که یک داوطلب ورود به نهاد قانون‌گذاری، باید آن‌ها را در صحنه عمل نشان دهد.
نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری فساد ۳هزار میلیاردی تومانی، افزود: شورای نگهبان قانون اساسی ۵ نفر از نمایندگان مجلس را به دلیل ارتباط با این پرونده رد صلاحیت کرد، بر همین اساس نامزدی برای نمایندگی مردم اصلح است که کارنامه‌اش از دریافت رانت و ویژه‌خواری‌ پاک و منزه باشد.
وی روحیه کاخ‌نشینی مسئولان را مضر به حال نظام و انقلاب خواند و افزود: ‌ یک نامزد تنها در سایه زندگی ساده و عادی می‌تواند از نزدیک در جریان مشکلات اصلی مردم قرار گیرد و پس از ورود به مجلس در جهت رفع دغدغه‌های معیشتی، ‌ رفاهی و آموزشی جامعه گام بردارد.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: اگر مجالس ادوار گذشته به وظایف اصلی و قانونی خود درست عمل می‌کردند، امروز دیگر هیچ نشانی از محرومیت در کشور باقی نمی‌ماند، بنابراین با توجه به تحولات بین المللی و شرایط داخلی کشور تشکیل یک مجلس کارآمد و قوی بسیار لازم و ضروری است.
وی با یادآوری تشدید تحریم‌ها و تهدید‌های نظام سلطه علیه ایران، ادامه داد: نمایندگان مجلس نهم باید محکم و استوار مقابل زیاده خواهی‌های مستکبران جهانی بیاستند و در پیمودن راه امام خمینی (ره) و شهدا ذره‌ای تردید به دل راه ندهند، زیرا الگوبرداری انقلاب‌های منطقه از مدل حکومتی نظام جمهوری اسلامی فقط از این طریق ادامه پیدا می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تصویب قانون کاهش رابطه با انگلیس را نشانه اقتدار مجلس هشتم خواند و تأکید کرد: وفاداری به ارزش‌های نظام گرچه هزینه دارد اما آثار آن در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا بسیار مهم و غیر قابل کتمان است.
وی با بیان اینکه یک سال دیگر تا پایان دولت نهم باقی است، افزود: یک مجلس صالح بسترساز تشکیل یک دولت مقتدر مردمی است، بر همین اساس انتخاب نامزدهای اصلح از سوی مردم می‌تواند به تحقق این مهم کمک شایان توجهی کند.
عابدی تبلیغات سالم را عاملی مؤثر در شناسایی نامزدهای اصلح از سوی مردم خواند و یادآور شد: کسانی که برای جلب آرای مردم دست به تخریب رقبا می‌زنند و عملکرد شایسته آن‌ها را زیر سئوال می‌برند علاوه بر آنکه نزد مردم منفور می‌شوند تنور انتخابات را نیز سرد می‌کنند، با این تفاسیر انتظار می‌رود که هر نامزد روش اثبات خود را در تخریب دیگران نبیند.
نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۲ اسفند برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =