۳ کاندیدا در طبس انصراف دادند

3 کاندیدا در طبس انصراف دادند

خبرگزاری مهر: رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان طبس از انصراف رسمی سه کاندیدا در حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشریه و سرایان خبر داد.

یوسف وهابی کارکنده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه کاندیدا در حوزه طبس به نام های محمد جواد زنجانی طبسی، حسنعلی رضایی و احمد قادری به صورت رسمی انصرا ف خود را از نامزدی در انتخابات مجلس نهم به این ستاد اعلام کرده اند.

وی همچنین از انصراف غیر رسمی یک کاندیدای دیگر در این حوزه خبر داد و یادآور شد: در اولین ساعتی که انصراف به صورت رسمی به فرمانداری طبس و ستاد اجرایی اعلام شود، از طریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وهابی کارکنده، تخلفات انتخاباتی شهرستان طبس را بسیار محدود اعلام کرد و افزود: به سه ستاد به صورت رسمی تذکر لازم داده شده و آنها نیز مکلف به رعایت قوانین انتخابات شدند.

با کناره گیری این سه نامزد انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، رقابت های انتخاباتی در این حوزه بر سر یک کرسی نمایندگی در مجلس با حضور پنج نامزد مستقل و سه نامزد اصولگرا انجام می شود.

جبهه متحد اصولگرا که قبلا دو نامزد برای این حوزه معرفی کرده بود، اینک سه نامزد به نام های عبداله زاده، فردوسی پور و عابدی را در لیست خود جای داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + سیزده =