مطرح کردن موضوع مذاکره با آمریکا یاوه‌گویی است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم سالروز حمله نظامی آمریکا در طبس، با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ گاه به مصلحت ایران نیست، اظهار کرد: امروز اراده الهی، آمریکا و هم پیمانانش را در مقابل ایران به زانو در آورده است.

طبس نیوز: معاون اول قوه قضائیه گفت: کسانی که بر دل و زبان موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند، یاوه‌گویانی بیش نیستند.

http://snn.ir/Images/News/pic/13910501092_2012204136e.jpg
به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم سالروز حمله نظامی آمریکا در طبس، با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ گاه به مصلحت ایران نیست، اظهار کرد: امروز اراده الهی، آمریکا و هم پیمانانش را در مقابل ایران به زانو در آورده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر بصیرت رهبرانقلاب و اراده مردم برای همیشه سرافراز خواهد ماند، افزود: اراده الهی بر آن است که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با تمام توان و قدرتش در مقابل ایران زانو بزند.

معاون اول قوه قضائیه به در پیش بودن انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن با فتنه گری در انتخابات بدنبال ایجاد فضایی ناامن در این عرصه است.

رئیسی تصریح کرد: امروز دشمن اراده کرده تا با فتنه گری در انتخابات طعم شیرین حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای را از ملت ایران بگیرد، اما بدانند که اراده ملت بر آن است که با حضور گسترده در انتخابات باری دیگر خالق حماسه ای سیاسی باشند.

وی در ادامه به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: کسانی که بر دل و زبان موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح می کنند، یاوه گویانی بیش نیستند.

معاون اول قوه قضائیه به سنگ اندازی های دشمنان بر سر راه پیشرفت نظام اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی اراده کرده اند تا جلوی پیشرفت های ملت ایران را بگیرند، اما اراده ملت بر آن است که به علوم و فناوری روز دنیا دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =