حضور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

حضور مردم در انتخابات خنثی‌کننده توطئه دشمنان است

ابوالقاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی بین‌المللی و موضوع بیداری اسلامی که ایران الگوی آن است، انتخابات ۱۲ اسفندماه آزمون بسیار بزرگی برای ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود که حضور گسترده و پرشور مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به توصیه‌های حضرت امام خمینی(ره) و تأکیدهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی به طور قطع موجب اقتدار و عزت بیشتر اسلام، انقلاب و امت اسلامی، و ناامیدی توطئه‌گران، دشمنان و فتنه‌گران می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف سپاه و بسیج، حفاظت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، و با توجه به اینکه دشمنان کشورمان بارها اذعان کرده‌اند که به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از طریق انتخابات هستند، تمام تلاش بسیجیان در درجه اول دعوت از عموم مردم برای حضور گسترده در انتخابات و در درجه دوم انتخاب فردی اصلح به‌عنوان نماینده براساس معیارهای بیان شده از سوی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: انتخاب مردم باید به گونه‌ای باشد که مجلس آینده، مجلسی ولایی، قوی، کارآمد، متدین، خدمتگزار، حامی انقلاب و محرومان، خدمتگزار مردم، و شجاع در مقابل دشمنان بوده و موجب توسعه اقتدار نظام اسلامی در سطح بین‌المللی شود.

احمدی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که نمایندگان آینده مجلس با رأی بالا و قاطع مردم انتخاب شوند تا به عنوان مجلسی قدرتمند، بتوانند بازویی برای ولایت و همکار خوبی برای سایر قوا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =