۵۵۷ نفر برای شوراهای شهر و روستا در طبس احراز صلاحیت شدند

فرماندار طبس گفت: ۵۵۷ کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در طبس احراز صلاحیت شدند.

طبس نیوز: فرماندار طبس گفت: ۵۵۷ کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در طبس احراز صلاحیت شدند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، احمد طالبیان مقدم اظهارکرد: استقبال بی نظیر کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا برای ثبت نام شورای شهر و روستا نشان از حضور حداکثری مردم درپای صندوقهای رای است.

وی افزود: ۳۷ درصد ثبت نام شورای شهر نسبت به دوره سوم افزایش داشته و این نشان از لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی است.

طالبیان مقدم بیان کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف و تحفه الهی است و هرکس احساس تکلیف و وظیفه می کند باید پای کار بیاید که قدم اول برداشته شده ولی باید این مسئله نیز در نظر گرفته شود که برای قدرت نباید ورود پیدا کرد و باید هدف را صرفا خدمت در نظر  گرفت چرا که مردم ما لایق خدمت صادقانه هستند.

فرماندار ویژه طبس گفت: قانون قبلا از انتخابات، در حال انتخابات و بعد از آن باید رعایت شود و از کاندیداها انتظار میرود قانون پذیر و قانون مدار باشند.

وی در بخشی از سخنانش به برخی از راههای غیرمجاز تبلیغات اشاره کرد و افزود:هیچگونه امکانانت دولتی نباید برای تبلیغات استفاده شود  ضمن اینکه برای سخنرانی کاندیداهای شورای شهر و روستا باید هماهنگی با ستاد اجرایی انتخابات قبلا انجام شود .

فرماندار ویژه طبس افزود: فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری ممنوع بوده؛ همچنین استفاده از وسایل و امکانات ادارات وشرکتهای دولتی برای تبلیغات ممنوع است.

طالبیان مقدم تبلیغ علیه نامزدها و هتک حرمت و حیثیت آنان را غیر مجاز برشمرد و گفت: با متخلفین برخورد خواهد شد.

 ایجاد ۷۲ شعبه اخذ رای در طبس

فرمانار ویژه طبس افزود: تعداد ۷۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص کاندیداهای احراز صلاحیت شده در این شهرستان نیز گفت: ۵۵۷ کاندید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا احراز صلاحیت شده اند که از این تعداد در سطح شهر طبس ۴۲ نفر در شهر عشق آباد  ۲۰ نفر و درشهر دیهوک ۱۲ نفر احراز صلاحیت شده اند.

وی همچنین گفت: در سه بخش مرکزی ، دستگردان و دیهوک ۴۸۳ نفر احراز صلاحیت شده اند که زمینه برگزاری انتخابات با برنامه ریزی مدون  در شهرستان طبس انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =