تنور انتخابات در طبس داغ شد/ طبسی ها آماده لبیک به ولایت

شمارش معکوس برای خلق حماسه ای بزرگ آغاز شده و همه جا سخن از انتخاب و انتخابات است؛ مردم و مسئولان طبس نیز آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه و خلق حماسه سیاسی اعلام کردند.

طبس نیوز: شمارش معکوس برای خلق حماسه ای بزرگ آغاز شده و همه جا سخن از انتخاب و انتخابات است؛ مردم و مسئولان طبس نیز آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات باشکوه و خلق حماسه سیاسی اعلام کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرنگار مهر، امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی  و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و بدون تردید شرکت در انتخابات خردادماه نماد حماسه سیاسی است.

انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ ۲۴ خردادماه امسال برگزار می شود که هر دو انتخابات از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جمهوری اسلامی ایران در ۳۴ سال اخیر ۳۳ انتخابات برگزار کرده و در هر دوره نیز بین ۶۰ تا ۷۰ درصد مشارکت مردمی داشته و در برخی از انتخابات‌ها میزان مشارکت بسیار بالاتر نیز بوده و این در حالی است که در بیشتر کشورهای دنیا میزان مشارکت در انتخابات حدود ۳۰ درصد است.

شهرستان طبس بزرگترین شهرستان کشور که به تنهایی از ۷۰ کشور جهان نیز بزرگتر است و اواخر سال ۹۱ بود که به خراسان جنوبی ملحق شد امروز در آستانه انتخابات خود را برای خلق حماسه ای بزرگ و  پاسخ به ندای رهبری آماده کرده است.

طبسی ها آماده لبیک به ندای ولایت

مردم و مسئولان شهرستان طبس برای برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی مطلوبی برخوردار هستند.

مصطفی ضرابی شهروند طبسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: برای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات ابراز داشت: انتخابات امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و اطمینان داریم که بار دیگر شاهد حضور بی ‌نظیر و باشکوه مردم در انتخابات خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان طبس نیز اظهار داشت: انتخابات ۲۴ خرداد از اهمیت خاصی برخوردار است و باید با شور و نشاط برای خلق حماسه اهتمام ورزیم.

سید غلامرضا برکاتی اضافه کرد: مردم و مسئولان برای خلق این حماسه آمادگی کامل دارند و بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کنند.

برگزاری انتخابات در ۷۲ حوزه شهری و روستایی طبس

فرماندار طبس نیز گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و اطمینان داریم با حضور حداکثری مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و بی‌ نظیر خواهیم بود.

احمد طالبیان مقدم افزود: دوره‌های مختلف آموزشی برای برگزاری مطلوب انتخابات برگزار شده و برگزارکنندگان انتخابات تخصص لازم را برای برگزاری مناسب این دوره از انتخابات شوراها و ریاست جمهوری دارند.

فرماندار طبس بیان کرد: تدابیر امنیتی و انتظامی نیز اندیشیده شده و با همکاری مسئولان و شورای تامین هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری این انتخابات نداریم.

طالبیان مقدم تصریح کرد: تمام بخشداران ساز و کارهای لازم را فراهم کرده‌اند و افراد باتجربه و باسابقه شهرستان را انتخاب کرده‌اند تا در امر برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: هفت هیئت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و سه هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شرایط لازم را برای برگزاری انتخابات شهرستان را فراهم کرده‌اند.

طالبیان افزود: انتخابات امسال در ۷۲ شعبه شهری و روستایی در شهرستان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۷۶ نفر دربخش مرکزی، ۲۰۹ نفر در بخش دستگردان، ۱۱۴ نفر دربخش دیهوک و ۵۳ نفردر شهر طبس  داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند که ثبت نام کردند.

آمادگی دادگستری طبس برای برگزاری مطلوب انتخابات

رئیس دادگستری طبس نیز گفت: کشوری که متکی به آرای ملت باشد شکست‌ناپذیر است و اگر حکومتی به مردم پشت کند شکست می خورد و ایران اسلامی همواره با اتکا به مردم و با تکیه بر رأی مردم در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

توکلی بیان کرد: در ۳۴ سال اخیر علیرغم تحریم‌های جهانخواران و با وجودی که مردم را برای مشارکت نکردن در انتخابات ترغیب می ‌کردند شاهد حضور بی ‌نظیر مردم در انتخابات بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: امروز نیز دشمنان مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می ‌کنند اما ملت مؤمن و مسلمان ایران اسلامی پاسخ اینها را می ‌دهند.

توکلی افزود: دستگاه قضایی برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان طبس تمهیدات لازم را اندیشیده است و در بخش‌ها نیز نمایندگان ما در امر انتخابات همه توان خود را به کار می‌ گیرند.

خلق حماسه سیاسی ضامن اقتدار نظام در عرصه بین المللی

امام جمعه طبس نیز در گفتگو با مهر گفت: در آستانه خلق حماسه بزرگ سیاسی هستیم و همه باید در این مسیر کمک کنند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان افزود: دشمنان برای برگزار نشدن انتخابات در ایران برنامه‌ ریزی و توطئه کرده‌اند و پیوسته از امکانات و رسانه ‌های خود برای تضعیف نظام استفاده کرده‌اند.

وی عنوان کرد: در این شرایط حساس زمانی، انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران در عرصه بین‌المللی که همه دشمنان بر موج تخریب دین سوار هستند، بسیار مهم است.

مهاجریان مقدم یادآور شد: دشمنان دین و نظام ما هر کدام به گونه‌ای از همه امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار دارند، استفاده می‌ کنند که به اصل انتخابات شبهه وارد شود.

وی بیان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی پیام مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را با دل و جان خواهند پذیرفت و به آن جامه عمل خواهند پوشاند.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز در گفتگو با مهر  گفت: انتخابات پیش روی ملت ایران اسلامی امتحانی بزرگ و بستری مناسب برای نشان دادن بلوغ سیاسی و خلق حماسه ای سیاسی است که این آزمون بزرگ نشان خواهد داد که ملت ایران اسلامی همیشه حماسه ساز بوده است.

 محمد علی عبدالله زاده ادامه داد: بر ما فرض است که تمام تلاش خویش را انجام دهیم تا حضور حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم که این امر مظهر عزت و آبروی و اقتدار و اراده ملی و نماد مردم سالاری دینی نظام اسلامی در عرصه بین المللی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =