غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مورد توجه مسئولان قرار گیرد

معاون فرماندار طبس بر برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان تاکید کرد.

طبس نیوز: معاون فرماندار طبس بر برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان تاکید کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حسین ابراهیم زاده ظهر شنبه در اولین جلسه کارگروه اوقات فراغت و ستاد ساماندهی امور جوانان  اظهارکرد: همه نگران آینده فرزندانمان هستیم اما باید دید چقدر ظرافت برای اوقات فراغتشان به خرج می دهیم.

 وی بیان کرد: اوقات فراغت یک کودک و نوجوان پایه گذار آینده اوست  و باید توجه شود زحمات انحام شده فقط در دوران ۹ ماه تحصیل نیست بلکه سه ماه تعطیلات تابستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی بیان کرد: گاهی برنامه ریزی نامناسب باعت می شود زحمات انجام شده به هدر رود  و برنامه ریزی ها باید طوری باشد که فعالیتها مکمل یکدیگر باشند.

ابراهیم زاده افزود : ۶ میلیارد و ۹۶۶ میلیون نفر ساعت اوقات فراغت دانش آموزان و دانش جویان از ابتدای تیر تا مهر است که می توان از آن در سازندگی کشور استفاده کرد.

وی افزود: در اوقات فراغت نوابغ شناخته می شوند و این زمینه ای را فراهم می سازد تا بتوانیم جوانان و نوجوانان مستعد خود را شناسایی کنیم.

ابراهیم زاده فناوری اطلاعات، کار، شکل گیری مشاغل اوقات فراغت، توسعه حمل و نقل و تغییر سبک زندگی را از مهمترین عوامل تشکیل دهنده ستادی به نام اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در کشور برشمرد.

در این جلسه تصمیمات لازم درخصوص برگزاری هر چه بهتر برنامه های اوقات فراغت در تابستان جاری در مدارس شهرستان خصوصا آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم ع طبس گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =