(صوت) مطالبه اقتصادی رهبر انقلاب از دولت آینده چیست؟

رهبر معظم انقلاب: یک اقتصاد مقاوم، باید اقتصادی باشد که در ساخت درونیِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگی کند؛ با تغییرات گوناگون در این گوشهٔ دنیا، آن گوشهٔ دنیا متلاطم نشود.

طبس نیوز: رهبر معظم انقلاب: یک اقتصاد مقاوم، باید اقتصادی باشد که در ساخت درونیِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگی کند؛ با تغییرات گوناگون در این گوشهٔ دنیا، آن گوشهٔ دنیا متلاطم نشود.

سال ۹۲ (سال حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی) پنجمین سال متوالی است که حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای نامی مرتبط با حوزه اقتصاد بر آن سال می‌گذارند. رهبر انقلاب درباره‌ی حماسه‌ اقتصادی می‌گویند: «دشمن با تحریم و با فشار اقتصادىِ گوناگون سعى کرد مردم را از میدان خارج کند… اگر چنانچه حرکت عظیم اقتصادى مورد توجه قرار بگیرد، همه‌ى این فشارها خنثى خواهد شد.» ایشان همچنین در دیدار کارگران در تبیین شاخص‌های اصلح برای ریاست جمهوری فرمودند: «سیاست‌هاى اقتصاد باید سیاستهاى «اقتصاد مقاومتى» باشد -یک اقتصاد مقاوم – باید اقتصادى باشد که در ساخت درونىِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگى کند؛ این چیزها لازم است».
مطالبه اقتصادی رهبر انقلاب از دولت آینده

از این رو و با توجه به نزدیک‌شدن به ایام انتخابات و ارائه‌ی برنامه‌های نامزدها به مردم، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در کلیپ صوتی «اقتصاد مقاومتی و برنامه رئیس جمهور آینده» به اهم مطالبات اقتصادی رهبر انقلاب اسلامی از دولت‌ها از سال ۸۶ تاکنون می‌پردازد.

صوت:

دریافت فایل صوت:

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =