کسانی که دم از مذاکره با آمریکا بزنند در مسیر ولایت حرکت نمی کنند

خطیب جمعه شهرستان طبس گفت: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا بزنند در مسیر ولایت و براساس اصولی که امام (ره) انقلاب را برپا کردند حرکت نمی کنند.

طبس نیوز: خطیب جمعه شهرستان طبس گفت: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا بزنند در مسیر ولایت و براساس اصولی که امام (ره) انقلاب را برپا کردند حرکت نمی کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان تکیه بر اقتصاد و تولید داخلی و هضم نشدن در اقتصاد جهانی، دل بستگی به مصالح نظام ،ایستادگی در برابر سیاست های مداخله گرانه دشمنان به ویژه امریکا را از ویژگی های یک رئیس جمهور  اصلح برشمرد.

 وی با بیان اینکه عشق و محبت امام (ره) در دل های مردم  و نسل های سوم و چهارم پس از پیروزی انقلاب موج می زند، گفت: در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) هر ساله شاهد هستیم که جوانان و نوجوانان از سراسر کشور با شور و عشق بیشتر شرکت می کنند.

امام جمعه طبس حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای در ۲۴ خرداد ماه با انتخاب شخص اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان خواهند داد.

وی با تاکید بر اینکه باید اتحاد و همبستگی در جامعه همیشه وجود داشته باشد، تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها و طرفداران آنها باید به گونه ای باشند که وحدت و هماهنگی و همدلی جامعه را مخدوش نکنند و در جامعه کدورت و دوئیت را به وجود نیاورند.

وی تاکیدکرد: اتحاد و غیر اشرافی بودن امری است که امام همیشه بر آن تاکید داشتند و کسی  که می خواهد رئیس جمهور شود یا در شورای اسلامی عضو شود باید زندگی اش اشرافی و پرتجمل نباشد.

وی از کاندیداها خواست سیاه نمایی نکنند،  خدمات ۳۴ گذشته نظام زیرسوال نبرند و از هرگونه ایجاد تنش درجامعه پرهیز کنند.

حادثه مدرسه فیضیه در سال ۵۴ ،سالروز شهادت سید محمد رضا سعیدی از علما بزرگ در سال ۴۹؛ سالروز عزل بنی صدر خائن و روز جهانی صنایع دستی، ولادت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) و امام زین العابدین (ع) و روز پاسدار و روز جانباز از دیگر مباحثی بود که امام جمعه طبس به آنها اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =