فرماندار طبس از نقش آفرینی مردم در خلق حماسه سیاسی تشکر کرد

«احمد طالبیان مقدم» با صدور پیامی حضور گسترده مردم و نقش آفرینی نامزدها و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را ستود.

طبس نیوز: «احمد طالبیان مقدم» با صدور پیامی حضور گسترده مردم و نقش آفرینی نامزدها و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را ستود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه طبس؛ در پیام «احمد طالبیان مقدم» چنین آمده است:

باسمه تعالی

حضور چشمگیر مردم شریف و همیشه در صحنه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بی شک حماسه ای سترگ را آفرید و صفحه تابناک دیگری بر افتخارات نظام اسلامی افزود.

درود بر مردم آگاه ایران اسلامی که با تأسی از رهنمودهای داهیانه مراد و رهبر فرزانه خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) خالق حماسه سیاسی شدند که به حول و قوه الهی سرافرازی بیشتر ملت و کشور را در پی داشته و دارد.

اینجانب به نوبه خود لازم می‌دانم از حضور گسترده و مشارکت مردم عزیز شهرستان دارالمومنین طبس در گوشه گوشه این دیار و نیز نقش آفرینی تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دست‌اندرکاران ستادهای تبلیغاتی نامزدهای محترم ریاست جمهوری که ضمن رعایت قانون سهمی به سزا در شورآفرینی انتخابات داشتند، تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین بدین وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش‌های بی دریغ و شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و اعضای هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان طبس اعلام می‌دارم.

بی شک پیروز واقعی این انتخابات مردم گران‌قدر بودند و بازنده حقیقی نیز دشمنان و معاندان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند.

امید است منتخبین ملت با پیروی از منویات داهیانه امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه ا…) کمر همت برای خدمت این ملت عزتمند و آگاه بربندند و دین خود را به مردم و نظام جمهوری اسلامی ادا نموده و به مدد الهی با وحدت و همدلی و اتحاد آحاد مردم و مسئولان، بیش از پیش اعتلای میهن عزیز را شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =