منتخبان ملت برای آبادانی کشور تلاش کنند

نماینده مردم طبس در مجلس ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات و تبریک به منتخبان ملت، گفت: از منتخبان می ‌خواهم تا با وحدت حول محور ولایت برای آبادانی کشور و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تلاش کنند.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس در مجلس ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات و تبریک به منتخبان ملت، گفت: از منتخبان می ‌خواهم تا با وحدت حول محور ولایت برای آبادانی کشور و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان تلاش کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدعلی عبد الله ‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم حوزه انتخابیه خود در انتخابات؛ به منتخبان ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: ۲۴ خرداد در تاریخ ایران اسلامی روز خروش اراده‌های برخاسته از اقیانوس بیکران ملت، روز حضور حماسی و غرورآفرین در صحنه‌ ای ماندگار از تاریخ انقلاب شد تا پاسخی دندان ‌شکن و کوبنده به ماه‌ها یاوه‌ سرایی و هجمه‌ های تبلیغاتی دشمنان و بدخواهان این نظام باشد.

این پیام ادامه می ‌دهد: تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا، در لبیکی مجدد به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت ‌اله العظمی امام خامنه‌ ای(مدظله العالی) برای خلق «حماسه سیاسی» در ۲۴ خرداد توانست عزت، شرف و اقتدار ملی را به اثبات ‌رساند.

این پیام می‌افزاید: مردم مؤمن، انقلابی و حماسه ‌ساز حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در این‌ برهه‌‌ حساس‌ با درک‌ اهمیت‌ و حساسیت بالای انتخابات و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در یوم‌اله ۲۴ خرداد حضوری مؤمنانه و آگاهانه داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه‌های بی ‌نظیری از اقتدار و عزت و عشق و وفاوداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیده‌ گان جهانیان جلوه‌ گر ساختند.

وی در این پیام تصریح می ‌کند: آفرین بر این غیرت و همیت شما مردم هوشیار، غیور و دشمن ‌شناس‌ که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رأی بار دیگر روح و نفس تازه‌ای را در کالبد کشور، ملت و انقلاب جاری ساختید و به دنیا نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادى به ‌عنوان بزرگ‌ ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را، تا نقطه‌ مطلوب بپیماید.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در این پیام خود بیان می ‌کند: اینجانب خدای بزرگ را بر این همه شکوه، شوکت، پایبندی، پایمردی و بلند همتی ملت نستوه و بیدار ایران سپاس گفته بر خود لازم می ‌دانم از زحمات تمامی عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در استان خراسان جنوبی اعم از ستاد انتخابات استان و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، نامزدهای محترم و اعضای ستادها و طرفداران آنها، رسانه‌ های گروهی و اصحاب خبر، عوامل انتظامی و امنیتی که با تلاش صادقانه و زحمات شبانه ‌روزی مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور را فراهم کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

وی در این پیام ادامه می ‌دهد: ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب ملت ایران جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه از همه منتخبین می‌ خواهم در کنار هم با وحدت و همدلی حول محور ولایت برای آبادانی کشور عزیزمان و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که الحق از گنجینه مردمانی سختکوش، متعهد، وفادار و مؤمن برخوردار است تلاش نمایند.

در پایان این پیام آمده است: آنچه باید پس از این حضور حماسی و ماندگار مورد توجه ما خادمین ملت به ‌ویژه رئیس جمهور محترم و منتخب به ‌عنوان رئیس قوه مجریه قرار گیرد، تعامل  با دیگر قوای کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا بتوانیم در تأمین معیشت مردم، ایجاد اشتغال ماندگار، رسیدگی به مشکلات و کمبودها به ‌ویژه در حوزه‌های درمان، کشاورزی و راه‌های مواصلاتی گامی مؤثر برداشته و دین خود را به این مردم شریف ادا نموده و گوشه‌ ای از الطافشان را جبران نماییم.

 از خداوند منان اقتدار، عزت، پایندگی و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری فرزانه و شما مردم غیور و همیشه در صحنه را مسألت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =