کسانی که جام زهر به رهبری تعارف کردند محال است به صحنه مدیریت شهر طبس برگردند

امام جمعه طبس گفت: عده ای بعد از انتخابات درطبس ذوق زده شدند که به اصطلاح خط و نشانی بکشند و برای مدیریت شهرستان و کشور برنامه ریزی کنند اما باید متذکر شویم آنانی که جام زهر به رهبری تعارف کرده اند محال است به صحنه مدیریت شهر طبس بازگردانده شوند.

به گزارش طبس نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام مهاجریان  در خطبه های نمازجمعه امروز طبس به انتخابات ریاست جمهوری وخلق حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام بدنبال بهانه بودند که این انتخابات را زیر سوال ببریند که با شکستی سنگین مواجه شدند.

وی از حضور گسترده مردم خصوصا مردم طبس درپای صندوقهای رای تشکر کرد و از مردم و مسئولان خواست تا حمایت حکیمانه، مراقبت هوشمندانه و نقد مشفقانه از رئیس جمهور منتخب داشته باشند.

وی افزود: اگر احیانا اشکال و ایرادی هم کسی به دولت آینده داشته باشد نباید تخریب کند و از راه ادب و احترام باید مسائل مطرح شود.

حجت الاسلام مهاجریان به چالشهای پیش روی دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: توقعات زیاد مردم در وعده های داده شده ، تورم افسار گسیخته، بیکاری دربین جوانان خصوصا افراد دارای مدارک علمی بالا، چالشهای منطقه ای و بیداری اسلامی و پروژه هسته ای، مسائلی است که دولت و ریاست جمهور منتخب با آن مواجه هستند که با همدلی و همسویی مردم و مسئولان یک به یک مرتفع خواهد شد.

امام جمعه طبس بیان کرد: برخی انتخابات که انجام شد ذوق زده شدند و حرکات و شادمانی هایی کردند که درشان مردم ما نیست.

وی درهمین رابطه افزود: رئیس جمهور منتخب آن طور نیستند که بعضی فکر کرده اند.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات اخیر به روحانیت رآی دادند و این یعنی رو آوردن مجدد مردم به روحانیت اصیل به شمار می ررود.

وی همچنین گفت: عده ای نیز در طبس ذوق زده شدند که به اصطلاح خط و نشانی بکشند و برای مدیریت شهرستان  و کشور برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام مهاجریان گفت: آنانی که جام زهر به رهبری تعارف کرده اند محال است به صحنه مدیریت شهر طبس بازگردانده شوند.

امام جمعه طبس به فرارسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: ماه رمضان با خود برکات زیادی می آورد و خداوند دراین ماه به بندگانش نگاه ویژه ای دارد و همانطور که معمول و مرسوم است اگر مسافری از سفر می آید مردم به استقبال او میروند ماه رمضان نیز بسیار عزیز است.

وی گفت: باید به فرموده پیامبر از این ماه پر خیر و برکت استقبال کرد که یکی از مصادیق استقبال از ماه رمضان روزه گرفتن در روزهای ماه شعبان است که زمینه را برای استقبال از ماه خدا فراهم می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 16 =