طبس دارای نیروهای توانمند برای تصدی پست‌های استانی است

امام جمعه طبس گفت: شهرستان طبس دارای نیروهایی شایسته، توانمند، امین، متعهد و پرتلاش است که توانایی تصدی پست‌های مختلف استانی را دارند و هم‌اکنون در حال رایزنی نهایی برای معرفی این نیروها هستیم.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: شهرستان طبس دارای نیروهایی شایسته، توانمند، امین، متعهد و پرتلاش است که توانایی تصدی پست‌های مختلف استانی را دارند و هم‌اکنون در حال رایزنی نهایی برای معرفی این نیروها هستیم.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم امروز طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان طبس به بیان چالش‌های انتقال قدرت از دولتی به دولت دیگر پرداخت و اظهار داشت: امروز شهرستان طبس بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی مسئولان، ائمه جمعه، نماینده مردم در مجلس و شوراهای اسلامی است تا بتوانیم با هماهنگی کامل، نیروهای شایسته و توانمند طبسی را برای تصدی پست‌های مختلف استانی از جمله به‌عنوان مدیرکل و حتی استاندار معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان طبس دارای نیروهایی قوی، امین، پرتلاش و متعهد است که می‌توانند از عهده مسئولیت‌های سنگین برآیند، افزود: هم‌اکنون در حال رایزنی نهایی هستیم و به‌زودی نیروهای شایسته طبسی که توانایی مدیریت دارند را معرفی می‌کنیم.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از مهمترین مشکلات شهرستان طبس پرداخت و یادآور شد: پیگیری برای تأمین فوری آب شرب مورد نیاز روستاهای طبس، تسریع در علمک‌گذاری گاز در شهر طبس و احداث خط انتقال گاز به بخش‌های دستگردان و دیهوک طبس، لزوم احداث فوری جایگاه سی‌ان‌جی در طبس، به‌سازی جاده‌های مواصلاتی شهرستان طبس و روکش آسفالت معابر شهر طبس از جمله موارد مورد درخواست مردم است که نیاز به پیگیری جدی‌تر مسئولان دارد.

وی اذعان داشت: تسریع در احداث و تجهیز بیمارستان یکصد تختخوابی طبس، تسریع در احداث نیروگاه زغال‌سنگ‌سوز طبس، پیگیری موضوع بهره‌مندی شهرستان طبس از خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به استان یزد، پیگیری تحقق اختصاص دو درصد عوارض معادن به شهر، و پیگیری برای تداوم برقراری پرواز طبس – تهران نیز از دیگر موارد مورد درخواست مردم از مسئولان است.

دیدگاهی در “طبس دارای نیروهای توانمند برای تصدی پست‌های استانی است

  1. بر اساس اخبار موثق یک روحانی جوان طبسی که در استان خراسان جنوبی مسئولیت استانی داشته و در حال حاضر در مسئولیت بالاتری در خراسان رضوی مشغول می باشداز کاندیداهای استانداری خراسان جنوبی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =