راهپیمایان طبس: آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است

مردم آگاه و همیشه در صحنه طبس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس یکپارچه فریاد زدند «آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است».

طبس نیوز: مردم آگاه و همیشه در صحنه طبس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس یکپارچه فریاد زدند «آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است».

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس که نشانه جنبشی عظیم و سبب یادآوری درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و غیرانسانی بودن رفتار صهیونیست‌ها در فلسطین برای مردم مناطق مختلف جهان است، با شکوه تمام در شهر طبس و ۲۰ شهر و روستای دیگر این شهرستان از جمله شهرهای عشق‌آباد و دیهوک برگزار شد.

بی‌شک امروز فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به‌عنوان یک هدف انقلابی در جامعه نهادینه شده و به زودی رژیم صهیونیستی به واسطه این فریادها برای همیشه از صحنه روزگار محو و نابود می‌شود.

حضور گسترده مردم روزه‌دار و شهیدپرور طبس در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان و اعلام انزجار از سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی، در کنار راهپیمایی‌های سایر شهرها و نقاط دنیا، به‌طور قطع سبب افزایش روحیه مقاومت در بین مردم فلسطین و ایجاد دلهره بین صهیونیست‌ها می‌شود.

مسئولان برگزاری این راهپیمایی عظیم در طبس، از چند روز قبل با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بستر و تمهیدات لازم برای حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان را به‌خوبی فراهم آورده‌اند.

به درستی که مردم شهرستان طبس با حضور حداکثری در این راهپیمایی، عزت و یکپارچگی خود را ثابت کرده و علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین از همه مستضعفان جهان نیز حمایت کردند.

راهپیمایان طبسی امروز شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «یا ایها المسلمون، اتحدو اتحدو»، «استکبار ننگت باد، صهیونیست مرگت باد» و… سر دادند.

این راهپیمایی در شهر طبس از ساعت ۱۱ صبح از محل میدان قدس آغاز شد که مسیر آن میدان قدس، بلوار امام خمینی(ره)، میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهید محمد منتظری و مسجد جامع بود.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس نیز از ساعت ۱۱ از محل میدان ولایت به طرف مصلی نماز جمعه این شهر (هیئت حسینی) و در شهر دیهوک طبس از ساعت ۱۱ از محل میدان امام خمینی(ره) (مقابل بسیج) به طرف مصلی نماز جمعه این شهر (هیئت حسینی) برگزار شد.

علاوه بر این، راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای ازمیغان، پیرحاجات، پیستان و حلوان از بخش مرکزی طبس، روستاهای تپه‌طاق، ملوند و ده‌محمد از بخش دستگردان طبس و روستاهای نایبند، اسفندیار، زنوغان، دهنو، عرب‌آباد، مرغوب، پیکوه، سرند، ماودر، اصفهک و چیروک از بخش دیهوک طبس نیز برگزار شد.

نهال روز جهانی قدس که به‌دست مبارک و ید توانمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) غرس شد، امروز به درخت تناوری تبدیل شده که ریشه در قلوب تمام مسلمانان و آزادگان جهان دوانده است.

دستاوردهای ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری این روز بزرگ، امروزه منجر به بیداری و هوشیاری جهانی و تشکیل جبهه فراگیر مقاومت و اعتراض علیه رژیم منفور و نامشروع صهیونیستی در اقصی نقاط جهان شده است.

به درستی که روز قدس، روز اسلام و روز پیروزی حق بر باطل و روز وحدت و اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و ادای حق و دفاع از مظلومان عالم است که هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

در انتهای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس طی قطعنامه‌ای، اسرائیل نماد ظلم، تجاوز، غصب و اشغالگری و منشأ بحران و ناامنی در سطح منطقه و جهان اعلام شد و تأکید شد که جهان اسلام در هیچ شرایطی، رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

هم‌اکنون مردم دارالمؤمنین طبس در حال آماده شدن برای شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه که به امامت حجت‌الاسلام احمد مؤدب، امام جمعه موقت طبس برگزار می‌شود، هستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در طبس/ عکس: احمدرضا یعقوبیان

راهپیمایی روز جهانی قدس در طبس/ عکس: احمدرضا یعقوبیان

راهپیمایی روز جهانی قدس در طبس/ عکس: احمدرضا یعقوبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − شش =