وحدت بر محور ولایت در حوزه انتخابیه فردوس مورد تأکید باشد

وحدت بر محور ولایت در حوزه انتخابیه فردوس مورد تأکید باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده صبح امروز در جمع مردم شهرستان فردوس اظهار داشت: با هدف ایجاد وحدت و انسجام بین نیروهای متعهد و وفادار به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی پا به این عرصه سخت و طاقت‌فرسا گذاشتم.

وی گفت: مسئولان باید با حفظ وحدت و هم‌دلی در سایه‌سار ولایت به مردم خالصانه و صادقانه خدمت کنند.

نامزد منتخب حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان افزود: صداقت، اتحاد و کار بدون فرمانبرداری از ولایت ممکن نیست.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: باید از حاشیه‌پردازی پرهیز کنیم و بدانیم که هیچ تفاوتی بین فردوس، طبس، بشرویه و سرایان وجود ندارد.

وی یادآور شد: دور از شأن یک نماینده و وکیل مردم است که خود را فقط محصور یک منطقه کند و به دیگر شهرهای حوزه انتخابیه‌اش توجهی نکند.

نامزد منتخب حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: اشتغال، بهداشت و درمان، صنعت و کشاورزی از جمله مشکلات ساختاری جامعه است و نیاز به وضع قوانینی برای حل این مشکلات است.

عبدالله‌زاده افزود: در دوران نمایندگی خود را وقف مردم می‌کنم و امیدوارم تا با خدمت صادقانه کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه دهم.

شهردار فردوس نیز در این جلسه گفت: در پای درخت تناور انقلاب، خون شهدا ریخته شده است و امروز همه ما مدیون شهدا هستیم و باید با حضور در صحنه‌های انقلاب از نظام و خون شهدا پاسداری کنیم.

سیدمهدی علیپرست افزود: تجربه نشان داده که در هر کجا انسانی فرهیخته و کارآمد در رأس امور قرار بگیرد می‌تواند منشأ خیر و برکت آن منطقه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 10 =