خبرنگاران در خلق حماسه سیاسی نقش بسزایی ایفا کردند

امام جمعه طبس از حضور پرشور خبرنگاران در همه عرصه های سیاسی خصوصا انتخابات اخیر تشکر کرد و گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی ایفا کردند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس از حضور پرشور خبرنگاران در همه عرصه های سیاسی خصوصا انتخابات اخیر تشکر کرد و گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در خلق حماسه سیاسی ایفا کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان بعد از ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی خبرنگاران رسانه های گروهی در طبس به مناسبت روز خبرنگار ضمن تشکر از حضور پرشور خبرنگاران در همه عرصه های سیاسی خصوصا انتخابات اخیر که منجر به خلق حماسه سیاسی شد تشکر کرد و افزود: بی شک حضور خبرنگاران و انتقال خبر و تهیه گزارشهای مختلف در این موضوع مهم نقشی بسیار اساسی در خلق این حماسه بود.

وی در این دیدار سه ساعته گفت: بی شک خبرنگاران باید بیت امام جمعه را به عنوان مامنی برای انتقال مشکلات و درد دلهای مردم و مسئولین در نظر بگیرند و این دفتر همه وقت به روی خبرنگاران باز است.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: خبرنگار باید در همه صحنه ها حضور داشته باشد و حضور خبرنگاران در خط مقدم جبهه ها در هشت سال دفاع مقدس و امروز در صحنه های بسیار حساس و گاهی خطرناک که به وضوح دیده میشود بسیار مهم است که باید قدر این قشر زحمتکش جامعه را دانست.

امام جمعه طبس صداقت در کار خبرنگاری را یکی از مهمترین خصوصیات یک خبرنگار موفق دانست و بیان کرد: پیامبران و امامان ما نیز به نوعی کار خبررسانی انجام داده اند که باید خبرنگاران سعی کنند صداقت گفتار را چه در قلمهایشان و چه در بیانشان از ائمه بزرگوار بیاموزند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این جلسه ضمن استماع مشکلات و درخواستهای خبرنگاران طبس در سخنانی گفت: وظیفه ای که خبرنگاران هم در بحث خلق حماسه سیاسی و به تصویر کشیدن وقایع مهم کشور ، استان و شهرستانها داشته اند برکسی پوشیده نیست که قطعا پاداش دنیوی و اخروی را درپی خواهد داشت.

احمد طالبیان مقدم افزود: همانطور که یک خبر خوب میتواند نقش مهمی در پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر ایجاد کند خبرهای ناصحیح و بدون امانتداری نیز اثرات و تخریباتی را در پی دارد که گاهی غیر قابل درمان است برهمین اساس باید خبرنگاران کارشان را بر اساس شاخص های قانونی به خوبی دنبال کنند.

در ادامه خبرنگاران درخواستهای خود را مطرح کردند که پیگیری درجهت ایجاد دفتر خبری، ایجاد صنف خبرنگاران در طبس، همکاری مناسب و مستمر ادارات درخصوص انتقال اخبار مرتبط به خبرنگاران از جمله آنها بود.

درپایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان طبس تجلیل و تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =