نام طبس بر روی موشک های بالستیک آورده شود

امام جمعه موقت طبس با بیان اینکه طبس در فهرست شهرهای ماندگار در اذهان امریکایی ها قرار گرفته است، گفت: از وزیر دفاع می خواهیم یکی از موشکهای بالستیک را به نام طبس نامگذاری کنند.

به گزارش طبس نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر؛ حجت الاسلام محمد جواد زنجانی طبسی در خطبه های نماز جمعه طبس  با تبریک دهقان به عنوان وزیر دفاع  و پیشتیبانی نیروهای مسلح اظهارکرد: روز  ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی نامگذاری شده و ایران پیشرفتهای خوبی داشته که توانایی در ساخت موشکهای بالستیک از مهمترین آنها بوده است.

وی با بیان اینکه طبس در فهرست شهرهای ماندگار در اذهان آمریکایی ها قرار گرفته است، ادامه داد: پس از شکست آمریکا در صحرای طبس پشت سربازان آمریکایی با شنیدن نام آن به لرزه در می آید و پیشنهاد داریم یکی از موشکهای بالستیک را به نام طبس نامگذاری کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی های  یک ماهه اخیر گفت: از حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس و نماز عید فطر که بسیار باشکوه انجام شد تقدیر و تشکر می کنیم.

حجت الاسلام زنجانی طبسی به سخنان مقام معظم رهبری در چند روز گذشته با اقشار مختلف مردم  و تاکید ایشان بر توجه به زبان فارسی  به عنوان دومین زبان مهم جهان اشاره کرد و گفت: از تابلوهای تبلیغاتی باید واژه های بیگانه حذف شود و استفاده از واژگان فارسی بیش از گذشته توجه شود.

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از سخنان خود به  کابینه معرفی شده و رای اعتماد مجلس اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی به اکثریت وزرای معرفی شده رئیس جمهور  رای اعتماد داد که یک  حق قانونی بود و به خوبی انجام شد.

وی عنوان کرد: اقتصاد اولویت شماره یک کشور خدمت کردن بی منت برای مردم، حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی و ضرورت تحقق آن اما نه به هر قیمتی ، توجه به جدایی اقتصاد ایران از نفت و هماهنگ بودن متولیان اقتصاد  و ضرورت رشد تولید داخلی در میدان مواجهه با تحریم ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه وزرای دولت قرار گیرد.

وی همچنین به منتخبین شورای شهر پیشنهاد کرد در مجمع فرهنگ عمومی بحث شود و نمادی که بیانگر غیور مردان آزاده باشد در میدان آزادگان طبس نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نوزده =