حمایت ۱۸۴۰ حامی از ایتام کمیته امداد طبس

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از حمایت ۱ هزار و ۸۴۰ حامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در طرح اکرام خبر داد.

طبس نیوز: احمد رفیعی  اظهار داشت: امسال با همراهی طبسی مقیم تهران موفق شدیم تا ۴۰۰ حامی جدید برای حمایت از ایتام تحت پوشش جذب نمائیم.

به گزارش طبس نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ وی تعداد کل حامیان طرح اکرام ایتام در شهرستان طبس را ۱۸۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲۵ یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان طبس قرار دارند.

 وی به حمایت مادی ومعنوی حامیان اشاره کرد و افزود: حامیان گرامی ماهیانه مبالغی را به حساب ایتام تحت حمایت واریز می نمایند و این ایتام را حداقل در یکسال و بیشتر مورد حمایت خود قرارمی دهند.

 رفیعی گفت: حامیان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی خانواده های ایتام تحت حمایت در مناسبت های مختلف با تهیه سبدهای غذائی از آنان حمایتمی نمایند.

 وی تصریح کرد : ترویج و توسعه فرهنگ انفاق در سطح جامعه هدف از اجرای طرح  اکرام ایتام در کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

 توزیع  ۱۵ هزار غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس از توزیع ۱۵ هزار غذای گرم در بین مددجویان این نهاد خبر داد.

 احمد رفیعی  اظهارکرد: امسال ۵هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد بر سر سفره های متبرک مقام معظم رهبری حضور و روزه خود را افطار نمودند.

 وی میزان کمک‌های مقام معظم رهبری جهت اطعام را۱۹۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود :مردم مومن و خیر شهرستان نیز بیش از۳۶۰ میلیون ریال در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی جهت اطعام محرومین به این نهاد اهدا نمودند .

 رفیعی ارزش کمک‌ های غیر نقدی مردم نیکوکار شهرستان طبس را در قالب همیان مولا ۱۷۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: با برنامه ریزی‌ های صورت گرفته شده درنخستین فرصت کمک‌ های جمع آوری شده در قالب سبد غذایی به نیازمندان طرح شهید رجایی، خانواده های زندانیان، خانواده های بی سرپرست و ایتام توزیع می شود.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طبس  تصریح کرد: ۲۷۰ سبد غذایی دربین مددجویان با اعتباری بیش از۲۴۳ میلیون ریال توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =