مدیران و کارمندان خود را کارگزار نظام اسلامی بدانند

امام جمعه موقت طبس گفت: مدیران و کارمندان نباید خود را تنها به‌معنی دریافت‌کننده حقوق تلقی کنند، چراکه این موجب تنزل رتبه، شأن و جایگاه آن‌هاست، بلکه باید خود را کارگزار نظام مقدس اسلامی بدانند.

طبس نیوز: امام جمعه موقت طبس گفت: مدیران و کارمندان نباید خود را تنها به‌معنی دریافت‌کننده حقوق تلقی کنند، چراکه این موجب تنزل رتبه، شأن و جایگاه آن‌هاست، بلکه باید خود را کارگزار نظام مقدس اسلامی بدانند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نمازجمعه طبس با گرامی‌داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهارکرد: اخلاص، ساده‌زیستی و پایبندی به احکام الهی همواره در زندگی شهیدان رجایی و باهنر، بارز بوده است.

وی بیان کرد: مدیران وکارمندان نباید خود را تنها به‌ معنی دریافت‌کننده حقوق تلقی کنند، چراکه این موجب تنزل رتبه، جایگاه و جایگاه آن‌هاست، بلکه باید خود را کارگزار نظام مقدس اسلامی بدانند.

خطیب جمعه موقت طبس افزود: مدیران و کارمندان باید نهایت تلاش خود را در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار بندند و به موضوع‌هایی مانند تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به کار ارباب رجوع، اقامه عدل، رفع ظلم، انصاف بین خود و مردم، و جلوگیری از سوءاستفاده در محیط کار، توجه جدی کنند.

وی با اشاره به شرایط متشنج جهان و منطقه، بیان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با هر حرکت هرچند مختصری که متمایل به دین باشد برخورد کند که در این راستا برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و عملیات‌های متعددی هم دارد.

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: لازمه مقابله با توطئه‌های استکبار، اتحاد تمامی مسلمانان و اسلام‌خواهان جهان علیه دشمنان اسلام است تا در نهایت منجر به پیروزی مسلمانان شود.

وی با گرامی‌داشت روز پدافند هوایی و سالروز تأسیس قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص)، گفت: امروز درگیری میان کشورها از فاصله دور و با استفاده از موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین است تا به این طریق میزان هزینه‌ها و تلفات‌شان کاهش یابد، و بر این اساس کشوری می‌تواند امنیت خود را حفظ کند که از پدافند هوایی قوی‌تری برخوردار باشد.

مؤدب افزود: دانشمندان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه عمل ثابت کرده‌اند که از ورود کوچک‌ترین پرنده‌ای به کشور غفلت ندارند و حتی در زمینه شناسایی، فرود آودن و رمزگشایی هواپیماهای بدون سرنشین و فوق مدرن جاسوسی نیز توانایی لازم را دارند.

تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و تأکید بر برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم عزاداری آن حضرت، گرامی‌داشت روز تعاون و روز بانکداری اسلامی، اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و گرامی‌داشت سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری و شهید آیت‌اله قدوسی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =