۷۸ پروژه جهاد کشاورزی طبس به بهره‌برداری رسید

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۷۸ پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

طبس نیوز: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: همزمان با هفته دولت امسال، ۷۸ پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمود اسدی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت امسال، ۷۸ پروژه زیربنایی و خدماتی جهاد کشاورزی شهرستان طبس با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی این پروژه‌ها را شامل احداث چهار مورد استخر تنظیمی آب کشاورزی با هزینه یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال، احداث دو مورد استخر دو منظوره شیلات با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال، تسطیح چهار مورد اراضی کشاورزی با هزینه ۴۲۰ میلیون ریال، احداث ۱۹ مورد باغ با هزینه یک‌میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال و اصلاح شش مورد باغ با هزینه ۷۳۰ میلیون ریال برشمرد.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس ادامه داد: راه‌اندازی هفت مرکز پرورش گاو و گوساله با هزینه یک‌میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال، راه‌اندازی دو مرکز پرورش شتر با هزینه ۶۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی ۲۹ مرکز پرورش گوسفند و بز با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی یک مرکز پرورش زنبور عسل با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی یک مرکز پرورش بلدرچین با هزینه ۵۰ میلیون ریال، راه‌اندازی یک مرکز پرورش مرغ بومی با هزینه ۱۰۰ میلیون ریال و اجرای دو مورد عملیات انتقال آب از طریق لوله با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان طبس است که همزمان با هفته دولت به‌ صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

اسدی اذعان داشت: هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش راندمان آبیاری، افزایش تولید، بالا بردن توان اقتصادی کشاورزان و استفاده بهینه از آب و خاک است که بهره‌برداری از این پروژه‌ها سبب تثبیت و ایجاد اشتغال جدید برای ۹۱ نفر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =