شورای اسلامی در حفظ آرامش جامعه نقشی انکارناپذیر دارد

امام جمعه طبس نقش شورای اسلامی را در راستای حفظ وحدت و آرامش جامعه حائز اهمیت و انکار ناپذیر دانست.

طبس نیوز: امام جمعه طبس نقش شورای اسلامی را در راستای حفظ وحدت و آرامش جامعه حائز اهمیت و انکار ناپذیر دانست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در دیدار با اعضای شورای اسلامی دوره چهارم طبس، اظهار کرد: درحال حاضر در طبس بین ائمه جمعه، نماینده مردم، فرماندار و شورای اسلامی، وحدت و همدلی مطلوبی وجود دارد که باید در راستای حفظ و گسترش آن تلاش شود.

وی بیان کرد: براساس مصوبه دولت و از نظر قانونی، شهرستان طبس از استان یزد جدا و به استان خراسان جنوبی پیوسته است و اینکه اکنون عده ای به بهانه‌های مختلف موجب ایجاد اختلاف در شهرستان شوند قطعاً اقدامی مذموم است.

امام جمعه طبس اذعان کرد: اکنون باید همه تنها به فکر پیشرفت طبس و اخذ امتیاز برای شهرستان باشیم.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی دوره سوم و تبریک به اعضای شورای اسلامی دوره چهارم، تصریح کرد: اعضای شورا از جایگاه خود مغرور نشده، همواره متواضع باشند و خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه برنامه خود قرار دهند.

وی افزود: موفقیت یا عدم موفقیت شورای اسلامی شهر بسیار به موفقیت یا عدم موفقیت شهردار بستگی دارد که بر این اساس باید اعضای شورای اسلامی در انتخاب شهردار نهایت دقت را به‌کار بگیرند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم اظهار کرد: شورای شهر به‌دور از حب و بغض‌ها و با درنظر گرفتن ملاک‌ها و باتوجه به گستردگی و استعداد شهر طبس، فردی متخصص و قوی را به‌عنوان شهردار طبس انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دوازده =