رایزنی های پایانی برای انتخاب استاندار

لحظه های پایانی تا وضوح چهره چهارمین استاندار در حال سپری شدن است. « بررسی دو گزینه برای تصدی بالاترین مقام دولت در استان مسئولان مربوط در وزارت کشور را متوجه خراسان جنوبی کرده است.»

طبس نیوز:لحظه های پایانی تا وضوح چهره چهارمین استاندار در حال سپری شدن است. « بررسی دو گزینه برای تصدی بالاترین مقام دولت در استان مسئولان مربوط در وزارت کشور را متوجه خراسان جنوبی کرده است.»

به گزارش طبس نیوز به نقل از خراسان،لحظه های پایانی تا وضوح چهره چهارمین استاندار در حال سپری شدن است. « بررسی دو گزینه برای تصدی بالاترین مقام دولت در استان مسئولان مربوط در وزارت کشور را متوجه خراسان جنوبی کرده است.» این جمله بر اساس اطلاعاتی تنظیم می شود که از منابع آگاه به دست آمده است. یکی از این گزینه‌ها را ۴ نماینده استان انتخاب و به وزارت کشور معرفی کرده‌اند. نمایندگان مردم فردی غیر بومی را برای انجام وظیفه در این پست برگزیده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان این انتخاب را به صلاح همه مردم می‌داند ، انتخابی که به گفته «هاشم زهی» با پشتوانه یک ماه کار کارشناسی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «رضایی» امام جمعه بیرجند ، در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته به مردم گفت: برای انتخاب استاندار بومی با وزارت کشور رایزنی کرده است چون معتقد است فرزندان نخبه و مستعد خراسان جنوبی قابلیت در دست گرفتن مدیریت عالی استان را دارند.

چندی پیش رئیس مجمع نمایندگان استان از معرفی گزینه مورد نظر این مجمع به وزارت کشور خبر داده بود که گویا به دلیل نبود نماینده مردم فردوس ، طبس ، بشرویه و سرایان کاملا قطعی نبود اما «هاشم زهی» دوشنبه شب از قطعی شدن تصمیم نمایندگان باتوجه به بازگشت «عبدا… زاده » از سفر خبرداد و با صراحت گفت که همین فرد، باسابقه مدیریتی قوی به وزارت کشور معرفی شده است و انتظار می‌رود بر اساس مذاکرات انجام شده،نظر نمایندگان مردم در موضوع تعیین استاندار مورد توجه باشد.

بر اساس آنچه او می‌گوید نمایندگان در مهلتی که وزیر کشور به آنها داد برای معرفی استاندار اقدام کرده‌اند.دکتر رحمانی فضلی جمعه ۳۰ شهریور به «خراسان جنوبی » گفته بود که این هفته به هر صورت تکلیف پست استاندار شخص خواهد شد به علاوه این جملات که اگر نمایندگان استان گزینه خود را معرفی کنند بررسی‌ها در مورد وی انجام می‌شود و چنانچه نتوانند فردی را پیشنهاد دهند او خود با انتخاب فردی لایق و شایسته تصمیم گیری خواهد کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =