اجلاس ژنو ۲ در سایه استبداد غرب همچنان بیهوده و بی‌ثمر انجام شد

امام جمعه طبس گفت: همانطورکه شاهد هستیم اجلاس ژنو ۲ در سایه استبداد غرب همچنان بیهوده و بی ثمر انجام شد و به طور یقین آینده سوریه به دست ملت این کشور رقم خواهد خورد.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: همانطورکه شاهد هستیم اجلاس ژنو ۲ در سایه استبداد غرب همچنان بیهوده و بی ثمر انجام شد و به طور یقین آینده سوریه به دست ملت این کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، تیم مذاکره کننده کشور در جریان هسته‌ای را به بیداری و توجه ویژه دعوت کرد و اظهار داشت: این تیم و ملت ایران هرگز از حق مسلم خود در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد و جمهوری اسلامی ایران از این توانمندی همواره در جهت منافع صلح‌آمیز خود استفاده می‌کند.

وی گفت: همانطورکه شاهد هستیم اجلاس ژنو ۲ در سایه استبداد غرب همچنان بیهوده و بی ثمر انجام شد و به طور یقین آینده سوریه به دست ملت این کشور رقم خواهد خورد

امام جمعه طبس افزود: جریان نفاق یک جریان بسیار خطرناک برای کشور و مسلمین است که همواره در چهره های متفاوت ظاهر شده است ،بنابراین دولت با عنایت به وضعیت حساس فعلی باید از ورود افراد چند چهره و منافق به بدنه مدیریتی کشور جلوگیری کند و اینجاست که دولتمردان باید به عزل و نصب ها با دقت نظر ویژه ای نگاه کنند و افراد مضر و منافق را در پیکره خدمت به خلق منصوب نکنند.

حفظ حرمت مومن، پرهیز از تهمت و غیبت، بیین دهه فجر انقلاب اسلامی، سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام، برکات وجود امام خمینی (ره)، روز فناوری فضایی، سالروز ولادت حضرت عبدالعظم حسنی و توصیه به مدیران بر اساس منویات مقام معظم رهبری از دیگر محورهای سخنان امام جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =