فرماندار پیشین سربیشه سکاندار فرمانداری ویژه طبس شد

طبس نیوز – صبح شنبه در شورای اداری شهرستان طبس «محمد جواد فلاحی» به عنوان معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، مراسم معارفه وی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در نشست شورای اداری طبس برگزار شد.

فلاحی پیش از این مسئولیت فرمانداری شهرستان سربیشه را عهده دار بوده است.

از جمله سوابق اجرایی دیگر وی می توان به کارشناس برنامه ریزی فرمانداری درمیان، بخشداری بخش مرکزی سربیشه، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری سربیشه و سرپرستی فرمانداری سربیشه اشاره کرد.

فلاحی در شورای اداری طبس گفت: امیدوارم همه ما به کمک همدیگر در یک فضای همدل، هماهنگ و منسجم در شرایطی که همه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه‌ای ما علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرد هم آمده اند بتوانیم از این فضا به نفع خودمان بهره برداری کنیم.

وی ادامه داد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را بر دل، جان، افکار و تصمیم گیری هایی که داریم تداعی کنیم و بتوانیم در سراسر میهن اسلامی علیه دشمنان قسم خورده نظام اتحاد و انسجام لازم را به وجود بیاوریم.

فرماندار ویژه طبس اظهار داشت: در شهرستان طبس نیز از همه افکار، گروه‌ها و همه احاد جامعه و اعضای شورای اداری میخواهم که اتحاد، انسجام و هماهنگی خود را داشته باشند.

وی تصریح کرد: جا دارد که این هماهنگی را حتما خدمت ائمه جمعه شهرستان داشته باشیم و بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت هایی که در شهرستان طبس وجود دارد جایگاه معاونت استاندار و فرمانداری ویژه طبس را از آنچه که هست بیشتر از این ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در جلسات کاری و نشست های هماهنگی که با همه افراد و گروه‌ها خواهیم داشت مباحث شهرستان را بر اساس هم‌افزایی، هماهنگی و انسجام درونی که به وجود خواهیم آورد دنبال کنیم.

فلاحی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از همه ظرفیت هایی که وجود دارد از جمله گردشگری، معدن و مهم‌تر از همه، ظرفیت بزرگ نیروی انسانی که در شهرستان طبس وجود دارد بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

وی گفت: دست نیاز و طلب یاری به سوی همه کسانی که برای طبس دلسوز هستند دراز می‌کنیم و امیدوارم با ایجاد هماهنگی و انسجام و با ارتقای هماهنگی و انسجامی که وجود دارد بتوانیم توفیقات روز افزون را برای مردم شهرستان طبس رقم بزنیم.

در این مراسم از زحمات «علیرضا خلیلی» سرپرست فرمانداری ویژه طبس تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =