کارگزاران ولایت‌مداری را ملاک مهم در انتخاب و انتصاب مسئولان قرار دهند

امام جمعه طبس به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم، مسئولین و کارکنان ادارات و نهاد‌ها ضمن تبریک سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی گفت: کارگزاران چشم‌هایشان را باز کنند و ولایت‌مداری را یک ملاک مهم در انتخاب و انتصاب مسئولان قرار دهند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم، مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها ضمن تبریک سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی افزود: کارگزاران چشم‌هایشان را باز کنند و ولایت‌مداری را یک ملاک مهم در انتخاب و انتصاب مسئولان قرار دهند.

امام جمعه طبس به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم، مسئولین و کارکنان ادارات و نهاد‌ها ضمن تبریک سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی افزود: در دنیا انقلابی با این عظمت وجود نداشته که به پیروزی شرافتمندانه و قدرتمندانه برسد و به راه خود ادامه دهد و سه عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم سپس این عوامل را برشمرد: اگر اسلام و اجرای احکام اسلامی نبود مردم به این انقلاب روی نمی‌آوردند و همه باید در جهت اجرای ارزش‌های اسلامی تلاش کنند.

وی افزود: دولت‌ها که به خاطر رای مردم جابه‌جا می‌شوند بعد جابه‌جایی نیرو‌ها هم شروع می‌شود و تا حدی این حق دولت‌هاست و باید در به کارگیری نیرو‌ها و افراد دقت بیشتری شود و پایبند به ارزش‌های اسلامی باشند و احکام اسلامی زمانی اجرا خواهد شد که کارگزاران و مدیران خود اعتقاد راسخ داشته باشند.

امام جمعه طبس دومین عامل مهم را رهبری و ولایت دانست و گفت: اگر ولایت مطلقه فقیه، رهبری امام و در تداوم آن رهنمودهای مقام معظم رهبری نبودند انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و نمی‌شد در مقابل مستکبرین ایستاد و تبعیت از ولایت یک امر لازم و ضروری برای مردم و مسئولین است.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم بیان کرد: کسانی که می‌خواهند افرادی را مسئولیت دهند و به کار بگیرند چه در شهرستان، چه در استان و چه در کشور باید این یک محک مهم باشد و آیا این فردی که می‌خواهد مسئولیت را بپذیرد ولایت را قبول دارد.

وی در ادامه گفت: چشم‌ها را باز کنند آقایان، کسانی که در کارنامه‌شان نوشته شده است که وقتی مسئولیت داشتند آرزوی مذاکره با آمریکا را داشتند و اگر با آن‌ها مخالفت می‌شد جام زهر را هم تعارف رهبری می‌کردند، این افراد که در این رسته حرکت می‌کردند آیا می‌توانند مدیریت اسلامی داشته باشند، دشمن بر امر رهبری و ولایت سرمایه گذاری می‌کند و کسی که معتقد به این جهت نباشد آیا در مسیر دشمن حرکت نمی‌کند و دشمن را به اهدافش نمی‌رساند.

وی عنوان کرد: نیروهای ارزشی و خانواده شهدا توجه دارند و اگر ببیند خلاف این حرکت می‌شود تا یک زمانی صبر می‌کنند اما زمانی که لازم باشد اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

امام جمعه طبس سومین عامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی را حضور مردم دانست و افزود: امام(ره) به رای مردم و حضور مردم اهمیت می‌دادند و امام(ره) فرمودند چون مردم من را خواسته‌اند در دهان شاه می‌زنم و دولت تعیین می‌کنم و بعد از پیروزی انقلاب باز هم به رای مردم مراجعه کرد و همه به جمهوری اسلامی و بعد هم دیگر انتخابات رای دادند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: مدیران باید حضور مردم را در صحنه نگه دارند و باید مدیران عملکرد اسلامی و برخورد اسلامی داشته باشند و احترام به مردم و خدمت بی‌منت به مردم وظیفه همه است و مخصوصا آنهایی که با رای مردم انتخاب می‌شوند باید بیشتر حواسشان را جمع کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =