مسئول ناخالص و غیر ولایی در طبس جایی ندارد

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا: به مسئولین کشور و استانی عرض می‌کنم که شهرستان طبس مسئول غیر ولایی پذیرا نیست، مسئولین ولایی می‌خواهیم که پیرو ولایت و نظام باشند و مسئول ناخالص و غیر ولایی در طبس جایی ندارد.

طبس نیوز: حجت الاسلام مرتضایی‌نیا: به مسئولین کشور و استانی عرض می‌کنم که شهرستان طبس مسئول غیر ولایی پذیرا نیست، مسئولین ولایی می‌خواهیم که پیرو ولایت و نظام باشند و مسئول ناخالص و غیر ولایی در طبس جایی ندارد.

به گزارش طبس نیوز، امام جمعه «دیهوک» طبس حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی‌نیا در مراسم گلباران تمثال مبارک حضرت امام (ره) در آستان مبارک حضرت حسین ابن موسی الکاظم (ع) بیان کرد: اگر عظمت و پیشرفتمان به خاطر فداکاری‌های امام بزرگوارمان است.

وی افزود: این انقلاب تنها انقلابی است که به یک مرجع تقلید متصل است و استقلال کامل دارد و همه اقشار در آن شرکت داشته‌اند و دارند و این بیداری اسلامی را به سرتاسر کشورهای عربی کشیده است و الحام بخش بود، همه دولت‌ها علیه این انقلاب بودند، هر کسی علیه این انقلاب زاویه گرفته از جریان بنی صدر تا جریان فتنه ۸۸، رسوا شده است.

وی بیان کرد: در رأس ولایت هست و باید مسئولین ولایی باشند و این یک زنگ خطر و هشدار است، به مسئولین کشور و استانی عرض می‌کنم که شهرستان طبس مسئول غیر ولایی پذیرا نیست، مسئولین ولایی می‌خواهیم که پیرو ولایت و نظام باشند و مسئول ناخالص و غیر ولایی در طبس جایی ندارد.

امام جمعه دیهوک گفت: آدم‌های متدین و فاضل کنار نروند، مسئولین پشتیبان ولایت و نظام باشند، اگر مسئولین متدین میدان را خالی کنند و بگویند به ما ربطی ندارد این استمرار نظام را از بین می‌برد و استمرار نظام را متوقف می‌کند.

حجت الاسلام مرتضایی‌نیا در ادامه بیان داشت: هر انقلابی آفت هم دارد، آفت هر انقلابی این است که ارزش‌های انقلاب زیر پا گذاشته شود و نباید خدمات شهدا و حضرت امام (ره) و فداکاری‌های مردم بزرگوار فراموش شود.

مرتضایی‌نیا در مورد رجز خوانی‌های رییس جمهور و وزیر امورخارجه آمریکا در داووس مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز است، گفت: شما نفهم هستید، شما این ملت بزرگ را نشناخته‌اید، این مردم این انقلاب را به پیروزی رسانده‌اند و هشت سال دفاع مقدس را اداره کرده‌اند، این مردم تحریم‌های شما را دیده‌اند، این ملت بزرگ از گزینه نظامی نمی‌ترسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =