مردم نماینده انقلابی و شجاع میخواهند

شما برای انقلاب چه کرده‌اید؟/ مردم با همه مشکلات و سوء تدبیرها به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

به گزارش طبس نیوزحجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ گفت: مردم قدرشناس و ولایی و انقلابی شهرستان طبس با خلق شکوه و عظمت راهپیمایی امروز برگ زرین افتخارآفرین دیگری را به کتاب قطور انقلاب اسلامی اضافه کردند.

یکی از افتخارات در یوم الله ۲۲ بهمن، دهه فجر و به ویژه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی این است که تمام برنامه ها و جشن ها مردمی برگزار می شود.

امروز رسانه های دشمن و کانالهای اینترنتی و مجازی آنها را ببینند و مخابره کنند سیل خروشان این ملت فارغ از سلایق سیاسی به صحنه آمدند و بعد از چهل و یک سال ثابت کردند همچنان به شعارهای ابتدای انقلاب خود و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری پایبندند و نفرت خود را از مستکبرین جهان به ویژه آمریکای جهان خوار فریاد زدند و شعار وحدت و همدلی را در بین خود سر دادند.

افتخار بزرگی است که که بر شعور و معرفت جامعه روز به روز افزوده می شود و مردم صحنه های تهدید که دشمن به دنبال ضربه زدن بر کشور و ملت است را به فرصت تبدیل می کنند.

همانطورکه رهبر کبیر انقلاب فرمود: پیامبر اسلام (ص) نیز چنین امتی نداشته اند و می‌بینیم که امام و رهبری افتخارشان به حضور شما ملت است و با این که علیرغم مشکلات موجود حاصل از تحریم های ظالمانه و برخی به خاطر سوء تدبیر مدیریت در داخل اما بازهم دست از آرمان‌های والای امام و انقلاب و رهبری بر نداشتید و مقتدرانه به صحنه آمدید و همان شعارهای اول انقلاب را دوباره با قدرت فریاد زدید.

آنچه از خدمات در چهل سال انقلاب رونمایی شده حاصل تلاش و مقاومت و ایثار مردم قهرمان است و این ملت ثابت کرده که اسلام حرفی برای گفتن دارد و حکومت الله می تواند منشاء خیرات، اثرات و برکات باشد.

انقلاب اسلامی ریشه حکومت ظالم ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی را درهم پیچید و حکومت را به دست مردم سپرد تا ملت در سلسله مراتب مدیریت، بتوانند کشور را اداره کند و امروز از شورای اسلامی یک روستا گرفته تا شورای شهر و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را به طور مستقیم، مردم انتخاب می کنند.

امام راحل فرمودند برخی انسان های جاهل و مغرض ممکن است به ذهن جوانان اینگونه القا کنند که انقلاب اسلامی برای شما چه کرده است؟ حالا این سال را با آنها برمی‌گردانیم و می‌پرسیم شما برای انقلاب اسلامی چه کرده‌اید؟

افرادی در صحنه‌ها حاضر نبودند و در زمان جنگ تحمیلی به خارج از کشور رفتند تا صدای ترقه ها را نشنوند و در رفاه و آسایش زندگی کنند، هرچند آنها هم شهروند همین انقلابند اما حق ندارند خود را طلبکار انقلاب اسلامی بدانند در حالیکه زجر کشیده های این انقلاب، خود را مدیون انقلاب اسلامی می داند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم کشور بسیار زیاد بوده است اما گوشه ای از آن را به عرض می رسانم که در فقط ۴۵ شهر کشور آب سالم و بهداشتی داشته‌اند اما اکنون یک هزار و ۱۱۳شهر از این نعمت برخوردارند.

پیش از انقلاب تنها سه هزار نسخه از انواع کتاب به چاپ رسیده بود اما در انقلاب اسلامی بیش از ۷۵ هزار نسخه عنوان کتاب چاپ و نشر شده است و فقط ۶ روزنامه در کشور فعال بود که اکنون به برکت انقلاب اسلامی ۵۶ روزنامه منتشر می گردد.

در رژیم گذشته سرانه مصرف مرغ به طور سالیانه برای هر نفر ۶ کیلوگرم بوده اکنون به ۲۹ کیلوگرم رسیده است.

امید به زندگی در قبل از انقلاب ۵۵ سال بود اما اکنون به ۷۶ سال رسیده است.

فقط ۷۶ کیلومتر آزاد راه در رژیم گذشته برای مردم احداث شده بود اما اکنون ۲۴۴۱ کیلومتر آزاد راه احداث گردیده است.

ایران در قبل از انقلاب به تمام معنا وابسته و سرسپرده به آمریکا و انگلیس و اجانب بود اما امروز رتبه هشتم جهان در عرصه‌های نظامی انتظامی و امنیتی را به خود اختصاص داده است و رتبه هفتم قدرت جهان به ایران اختصاص دارد.

ایران در دوره رژیم گذشته تنها نیم میلیارد صادرات غیرنفتی داشت اما اکنون ۴۶ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم ۹۲ درصد رشد را نشان می دهد.

پیش از انقلاب فقط تولید کننده ۲۵ درصد داروی کشور بودیم اما اکنون بر اساس آمار بیش از ۹۵ درصد نیاز دارویی کشور را در داخل تولید می‌کنیم.

میزان مرگ و میر نوزادان قبل از انقلاب هشت و نیم درصد بود اما اکنون این آمار به زیر یک درصد کاهش یافته و کودکان در بدو تولد کنترل می شوند.

کشور ایران تحت سلطه رژیم ستم‌شاهی، حتی یک دانشگاه معتبر قابل رقابت با دانشگاههای دنیا را نداشت اما اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ۲۳ دانشگاه برتر در سطح جهانی داریم.

قبل از انقلاب برای هر ۴ هزار نفر یک پزشک وجود داشت اما امروز در انقلاب اسلامی به ازای هر ۶۰۰ نفر، یک پزشک وجود دارد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸ گفت:

در رژیم گذشته ۸۵ هزار تلفن ثابت وجود داشت اما امروز در ۴۱ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ میلیون تلفن ثابت در کشور بهره برداری می شود.

جاده آسفالته در کشور و در رژیم ستمشاهی تنها ۲ هزار کیلومتر بود اما اکنون ۷۲ هزار و ۲۳۶ کیلومتر جاده آسفالت زیر پای این مردم قدرشناس است.

ظرفیت بنادر ما قبل از انقلاب ۱۰ میلیون تن بود اما اکنون ۲۱۷ میلیون تن ظرفیت بنادر جمهوری اسلامی ایران است.

ورود اسلام به عرصه اجتماع و زندگی مردم یکی از برکات عظیم انقلاب اسلامی است و امروز شعارهای اسلامی توسط شما مردم قدرشناس با صدای بلند طنین انداز می شود که این عزت ارمغان آورده از انقلاب اسلامی برای ما مردم می‌باشد.

دشمنی های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر روز در این ۴۱ سال بیشتر شد اما مردم ما غیورتر و آگاه‌تر شدند و دست وحدت و همدلی را به هم دادند، در کنار هم قرار گرفتند، بصیرت و آگاهی خودشان را افزایش دادند و به امر امام و رهبری گوش فرا دادند به آن جامه عمل پوشاندند، سلیقه ها را در عرصه های ملی کنار گذاشتند و فقط به ندای رهبر لبیک گفتند.

پیام مردم شهرستان طبس همراه با تمام کشور به سراسر دنیا این است که ملت در خط اسلام و انقلاب ایستاده است.

پیام حضور باشکوه شما مردم به مسئولین نیز آن است که مسئولان خود را نوکر مردم بدانند، در خدمت به مردم لحظه شماری کرده و سبقت بگیرند و شب و روز نشناسند و روحیه کار جهادی داشته باشند.

در چهلم سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور باشکوه این ملت پیامی را به همراه دارد که خروش حاصل شده از شهادت این سردار سرافراز، همچنان در ملت می‌جوشد و مذاکره با قاتل سردار دلها، خیانت به آرمان‌های این مردم و انقلاب اسلامی است.

جوانان و نوجوانان که امید آینده نظام اسلامی هستید و مردم قدرشناس بدانید که نظام جمهوری اسلامی چشمش به شماست و همانطور که ولی امر مسلمین در بیانیه گام دوم انقلاب فرموده‌اند: جوانان در عرصه‌های مختلف منشاء اثر هستند و اگر این جوانان بتوانند خودشان را با نظام و انقلاب اسلامی همراه کنند، می‌توانند کشور را به قله های صعود برسانند.

اگر ماموریت اول ما مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی بود، ماموریت دوم و تکمیل این راه، شرکت گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پای صندوق های رای است.

نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هواداران آنها از تخریب بپرهیزند، معیارهای اسلامی را در تبلیغات حاکم کنند، اهداف و برنامه های خود را بگویند، شعاری ندهند که مردم را فریب دهند، از بذل و بخشش های بی مورد بپرهیزند، با نهار و شام دادن، با پول و وعده های دروغین به شعور ملت توهین نکنند و اگر کسی به این واسطه ها بخواهد از مردم رای بگیرد؛ بدانید و یقین داشته باشید که مشکلی دارد و توان کار در مجلس را ندارد.

ملت ایران امروز نیاز به نماینده ای دارد در مجلس شورای اسلامی که روحیه انقلابی و شجاعت داشته باشد، تشر به دشمن بزند و با مسئول متخلف برخورد بکند و اگر یک نامزد وامدار به جریانات شد، مطمئنا نمی تواند برای مردم موثر واقع شود.

نامزدها و هواداران‌شان در هفته پیش‌رو و زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، جو را متشنج نکنند و آرامش را بر هم نزنند و بدانید که مردم هوشیار و بیدارند و در روز انتخابات، آگاهانه و از روی شناخت و بصیرت انتخاب خواهند کرد.

هر کس به عنوان نماینده قانونی در روز رای گیری از صندوق‌های اخذ رای خارج شود؛ بنده هم اینجا به او تبریک می گویم و به عنوان نماینده قانونی و شرعی مردم با او همکاری خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =