داشتن نگاه‌های سیاسی و حزبی برای آموزش و پرروش سم است

امام جمعه طبس گفت: با توجه به توصیه صریح رهبری به مسئولان آموزش و پرورش باید از سیاسی کاری پرهیز کرده و مدیرانی که انتخاب می‌کنیم مدیرانی باشند که اهتمامشان به آن مساله اصلی آموزش و پرورش باشد و داشتن نگاه‌های جریانی و سیاسی و حزب و جناحی برای آموزش و پرروش سم است.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: با توجه به توصیه صریح رهبری به مسئولان آموزش و پرورش باید از سیاسی کاری پرهیز کرده و مدیرانی که انتخاب می‌کنیم مدیرانی باشند که اهتمامشان به آن مساله اصلی آموزش و پرورش باشد و داشتن نگاه‌های جریانی و سیاسی و حزب و جناحی برای آموزش و پرروش سم است.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های این هفته نماز جمعه طبس گفت: فصل برداشت جو و گندم است و امر زکات از نظر اسلام بسیار اهمیت دارد و اگر زکات آن چنان که باید پرداخت شود برکت در اموال و در زندگی افراد زیاد می شود و اگر با دقت پرداخت نشود برکت از بین می‌رود و اموال مورد تعرض بلاها قرار می‌گیرد.

امام جمعه طبس با اشاره به رحلت حضرت زینب(س) ادامه داد: از نظر من کلمه شهادت برای آن حضرت زیبنده‌تر است چرا که حضرت زینب(س) در راه اسلام جان دادند و مصیبت‌های زیادی در کربلا و کوفه و شام دیدند و پیام‌رسان عفاف و حجاب است و باید خواهران ما عفاف و حجاب را زینب‌گونه رعایت کنند.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه شرکت خواهند کرد و به لطف خدا بشار اسد رای خواهد آورد و در این مدت وی بر تکفیری‌ها و وهابی‌ها که حرم حضرت را مورد حجمه قرار دادند پیروز شد و این دولت در واقع حزب اللهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به سخنان رهبری متولیان آموزش و پرورش ، مدیران کل و روسای شهرستان‌ها با دقت به امر آموزش و پرورش توجه کنند و ولایت‌پذیری خود را اثبات کنند و معلم باید دارای خصوصیاتی از قبیل صبوری، عقلانیت، متدین، مهربان، به دور از تنبلی، عطوف، پرهیزگار و با رفتارهای مودبانه باشد تا بتواند به وظایف خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: فرمایش رهبری و توصیه صریح به مسئولان آموزش و پرورش این است که هم وزیر محترم و هم مدیرکل ها توجه کنند و از سیاسی کاری پرهیز کرده و مدیرانی که انتخاب می‌کنیم مدیرانی باشند که اهتمامشان به آن مساله اصلی آموزش و پرورش باشد و داشتن نگاه‌های جریانی و سیاسی و حزب و جناحی برای آموزش و پرروش سم است.

وی گفت: برخی عزل و نصب‌ها در دولت‌های قبلی بر اساس باند بازی سیاسی بود و به فرموده رهبری دیگر در این دولت نباید تکرار شود و الان هم متاسفانه تبعات آن دیده می‌شود و مسئولان آموزش و پرروش به توصیه‌های رهبری توجه کرده و عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تحمیل برخی موارد در قالب توافقنامه هسته‌ای ایران است، یادآور شد: کاترین‌اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اقدامی عجیب این بار با لباس ایرانی در مذاکرات هسته ای حاضر شده است که این هم قطعاً یک ترفند و بازی جدید است.

امام جمعه طبس گفت: همان‌طور که قبلاً هم گفته شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها تأکید فرموده‌اند، تیم مذاکره‌کننده کشورمان باید همواره خطوط قرمز نظام و مصلحت مردم و کشور را در نظر داشته باشند و در مقابل فشارها و تهدیدهای دشمنان منفعل نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =