مدیران ظرفیت نقدپذیری خودشان را بالا ببرند/ تحت هیچ شرایطی خودم را به جریانات تند سنجاق نخواهم کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و اصحاب رسانه طبس گفت: مدیران باید سعهٔ صدر داشته باشند و کرامت و احترام خبرنگاران را حفظ کنند و ظرفیت نقدپذیری خودشان را بالا ببرند. من هم تا جایی که بتوانم نقدپذیر خواهم بود.

طبس نیوز: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه طبس گفت: مدیران هم باید سعهٔ صدر داشته باشند و کرامت و احترام خبرنگاران را حفظ کنند و ظرفیت نقدپذیری خودشان را بالا ببرند. من هم تا جایی که بتوانم نقدپذیر خواهم بود.

به گزارش طبس نیوز، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، جمعی از مسئولین روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان به اردوی تفریحی در روستای خرو رفتند.

در این اردو خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی ها در نشستی صمیمی به بیان مشکلات حوزه کاری خود و شهرستان در حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس پرداختند.

هاشمی پس از شنیدن مطالب و مشکلات و پاسخ به برخی از مشکلات مطرح شده، بیان داشت: خبرنگاران عناصر فرهنگی هستند و در واقع رسالت اهل قلم را دارند و کسی که این رسالت را دارد یعنی استاد و معلم است و ایجاد فضاهای مچ‌گیری کار یک معلم و یک فرهنگی و با رسالت نیست. بنابراین اهل قلم رفتارشان باید انسان ساز باشند و باعث تربیت جامعه شوند. اهل قلم اهل کرامتند و باید صداقت و شفافیت را ترویج دهند.

وی گفت: خبرنگار باید باعث نشاط جامعه شود و مسئولیت‌پذیری را در جامعه القا کند و باعث تشویق کسانی شوند که مسئولیت‌پذیرند تا باعث رشد جامعه شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: مدیران باید سعهٔ صدر داشته باشند و کرامت و احترام خبرنگاران را حفظ کنند و ظرفیت نقدپذیری خودشان را بالا ببرند. من هم تا جایی که بتوانم نقدپذیر خواهم بود.

وی گفت: با تلاش شما و مردم خوب طبس باید اختلافات را رفع کنیم و در جهت آبادانی و توسعهٔ شهرستان بکوشیم.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی خودم را به جریانات تند سنجاق نخواهم کرد. افراطی‌گری را تقویت نخواهم کرد. من دنبال توسعه شهرستان هستم. من دنبال این خواهم بود که مشکلات مردم در حوزه‌های عمران، آبادانی و اشتغال و سایر حوزه‌ها را حل کنم.

هاشمی بیان داشت: امیدوارم در یک فرایند کوتاه مدت یک جهش ایجاد کنیم حداکثر در طول سه سال باید اینجا را تغییر دهم و لازمه آن این است که مردم مسئولیت‌پذیری خود را تقویت کنند، اهرم‌های تاثیرگذار کمک کنند و شما هم خیلی می‌توانید به ما کمک کنید.

دکتر عبداله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی نیز طی ارتباط تلفنی با حضار صحبت کرد.

بنا به این گزارش بخش دیگری از این اردو پیاده روی بود و پس از آن حجت‌الاسلام زنجانی طبسی مطالبی را پیرامون تعریف، ویژگی‌ها و تاریخچه روابط عمومی بیان کردند. نماز ظهر و عصر هم به امامت ایشان برگزار شد.

در پایان به هر یک از شرکت‌کنندگان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس کتاب «صحرای طبس رستاخیز شن‌ها» اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 4 =