وزیر کشاورزی به وضعیت کشاورزان استان خراسان جنوبی رسیدگی کند

عبدالله‌زاده در صحن علنی مجلس گفت: وضعیت عشایری کشاورزان و دامداران در استان خراسان جنوبی به ویژه شهرستان طبس و فردوس اسف بار است.

طبس نیوز: نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی از وزیر کشاورزی درخواست کرد تا به وضعیت عشایری کشاورزان و دامداران در استان خراسان جنوبی رسیدگی کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی عبدالله‌زاده در نشست علنی روز گذشته در مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشاورزی افزود: وضعیت عشایری کشاورزان و دامداران در استان خراسان جنوبی به ویژه شهرستان طبس و فردوس اسف بار است.

نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ لازم است وزیر کشاورزی راهکارهایی برای تأمین علوفه دام عشایر و خرید دام به قیمت واقعی بررسی های لازم را انجام دهد.

وی خطاب به وزیر نیرو تأکید کرد: با وجود آنکه جلسه ای با حضور رئیس مجلس درباره واگذاری احداث نیروگاه حرارتی ذغال سوز طبس برگزار شده اما برخی نیروهای از سوی بدنه وزارت نیرو در برابر این واگذاری مقاومت می کنند؛ در صورتی که بخش خصوصی حاضر است این نیروگاه را در دست بگیرد اما اینچنین مقاومت ها انجام می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: از سوی دیگر لازم است تا تغییراتی در تعرفه برق شهرستان طبس که بخشی از سال دمای هوا به بالای ۵۰ درجه هم می رسد صورت گیرد لذا از وزیر نیرو درخواست داریم تا پیگیری های لازم را انجام دهند.

نماینده مردم طبس و فردوس در مجلس نهم خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تسریع در تجهیز بیمارستان طبس و فردوس و تأمین نیروی انسانی برای این شهرستان امری ضروری است.

عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: لازم است تا به وضعیت بانک صادرات استان خراسان جنوبی رسیدگی شود زیرا هیچگونه همکاری با بخش های مختلف در استان توسط بانک صورت نمی گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =