نشست خبری نماینده/ بیمارستان قدیم طبس، بودن یا نبودن، مسئله این است!

طبس نیوز: در افق ۱۴۰۴ وزارت بهداشت یک بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی  در کنار بیمارستان فعلی برای طبس دیده شده اما آیا با توجه به زمان، هزینه ها و امکانات در مدت ۴ سال باقیمانده، این افق در طبس سر خواهد زد؟ یا تنها در حد آرزو و مصوبه ای بر کاغذ خواهد ماند؟ بیمارستان قدیم یک راهکار کوتاه مدت مناسب است.

فاطمه ابوالحسنی رحمانی _ به گزارش طبس نیوز؛ نخستین نشست خبری مجازی در طبس به مناسبت روز مجلس برگزار شد.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس،  میزبان آنلاین اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی طبس بود تا در جلسه‌ای که به دلیل شرایط بحرانی کشور پشت صفحه های کوچک موبایل انجام شد، پاسخگوی گوشه ای از سوالات و درخواست های آنان باشد.

خبرنگارانی که درد دل مردم آسیب دیده از کرونا و زیان دیدگان این شرایط سخت اقتصادی را با خود به جلسه آورده بودند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی در جمع مجازی خبرنگاران طبس با گرامیداشت روز مجلس، مجلس یازدهم را بسیار با انگیزه و پر توان معرفی کرد و با اشاره به اینکه کار نمایندگان ریل‌گذاری و چهارچوب بندی مناسب در جامعه برای رسیدن به پیشرفت است، گفت: از تمام توانم برای تسهیل امور برنامه‌ریزی صحیح، استفاده خواهم کرد و سعی می کنم صدای مردمم را برسانم و خواسته هایشان را عملی کنم.

در این جلسه سه ساعته، سوالاتی در حوزه معادن، سود و عواید حاصل از این نعمت خدادادی برای طبس، پیگیری تجهیز و راه اندازی بیمارستان قدیم، پیگیری مشکل کاهش جمعیت، مشکلات زیان دیدگان کرونا، راهها و غیره مطرح شد که هر چند ضعف اینترنت و کمی وقت سبب شد تا به همه این سوالات پاسخ داده نشود اما مشکلات مردم به گوش نماینده آنان رسید و قول رسیدگی به تمام این مسائل در چارچوب قانون داده شد.

مجید نصیرایی با اشاره به نگرانی های مردم در حوزه بهداشت و درمان و بیماری کرونا گفت: بر اساس خواسته مردم بر حرف خود و بزرگان شهر مبنی بر راه اندازی مجدد بیمارستان قدیم تاکید دارم و فکر می کنم در شرایط فعلی که امکان راه‌اندازی بیمارستان دوم فراهم نیست باید این کار انجام شود.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به اینکه در افق ۱۴۰۴ وزارت بهداشت، طبس باید یک بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در کنار بیمارستان فعلی ۱۴۰ تخت خوابی شهید مصطفی خمینی، داشته باشد، گفت: با یک حساب سرانگشتی واضح است که در اوضاع اقتصادی فعلی رسیدن به این افق به این زودی امکان پذیر نخواهد بود.

وی تاکید کرد تجهیز و راه اندازی بیمارستان قدیم تنها یک برنامه کوتاه مدت است که در شرایط فعلی می‌تواند کمک کننده باشد و تلاش برای ساخت بیمارستان دوم در اهداف میان مدت و بلند مدت باید همچنان در دستور کار باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از بزرگان شهر مانند امام جمعه ، شورای شهر فعلی و سابق و عده زیادی از مردم درخواست قاطع برای این کار دارند گفت: قطعا پیگیر این موضوع خواهم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =