حل مشکلات مردم توطئه دشمنان را ناکام می‌‌گذارد/ محرومیت‌زدایی و مردم‌دوستی سرلوحه دستگاهها باشد

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی مسؤولان درصدد رفع مشکلات و حل امور مردم باشند، آمریکا و دشمنان نظام هیچ‌وقت نخواهند توانست در توطئه‌های خود پیروز میدان باشند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار سید ضیاءالدین حزنی عصر امروز در جمع خبرنگاران در بیرجند اظهار داشت: ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأمین امنیت پایدار و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: سپاه در کنار مأموریت اصلی خود برای کمک به دولت و مردم، خدماتی همچون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را سرلوحه کار خود قرار داده که لازمه اقدامات این نهاد ارزشی باید در همه ابعاد اطلاع‌رسانی شود.

مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از موفقیت‌های سپاه پاسداران را می‌توان با مردم بودن و در کنار مردم خدمت کردن دانست.

حزنی با تأکید بر اینکه خدمت زمانی ارزشمند و مهم جلوه می‌کند که همه حوزه‌ها با هم و در کنار هم کار کنند، گفت: وقتی مسؤولان درصدد رفع مشکلات و حل امور مردم باشند، آمریکا و دشمنان نظام هیچ‌وقت نخواهند توانست در توطئه‌های خود پیروز میدان باشند.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران و مسؤولان اجرایی مرتبط با راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی و صندوق‌های قرض‌الحسنه در اقصی نقاط خراسان ‌جنوبی، خواستار توسعه کمی و کیفی آن شد.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان داشت: در خراسان‌جنوبی توسط قرارگاه‌های ثامن و پیشرفت و بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) طرح‌ها و پروژه‌های چشمگیری در حال انجام است.

حزنی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آب و اشتغال در رأس برنامه‌های سپاه در خراسان‌ جنوبی است، تصریح کرد: با کمک مسؤولان دولتی و خیران می‌توان کارهای ارزشمند و پایداری را برای مردم انجام داد.

وی با بیان اینکه ما کشور فقیری نبوده و براساس آمار رسمی هفت درصد ثروت دنیا را در اختیار دارد، افزود: این در حالی‌است که یک درصد جمعیت جهان را داریم.

مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در خراسان‌جنوبی نمونه‌های کار کردن همه مجموعه‌ها را با هم دیده‌ایم که خیلی ارزشمند است و باید محرومیت‌زدایی و مردم‌دوستی و مردم‌یاری در همه نهادها و ادارات سرلوحه کار باشد.

سردار حزنی در سفر یک روزه خود به خراسان‌جنوبی سالن ورزشی شهید محسن فخری زاده در روستای افین شهرستان مرزی زیرکوه را به نمایندگی از ۳۷۰ طرح محرومیت‌زدایی استان را افتتاح کرد.

همچنین دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌‎زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آرین‌شهر با ادای احترام به مقام شامخ شهداء از الگوهای طرح اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی بازدید کرد و طی مراسمی ۴۵۲ کارگاه اشتغال خرد خانگی صندوق‌های قرص‌الحسنه با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال در عرصه‌های صنایع دستی و مشاغل خانگی، کشاورزی دامپروری ماکیان و خدماتی خراسان جنوبی را با اشتغالزایی ده هزار ۹۲ نفر که ۶۱۴ اشتغال مستقیم و ۴۸۸ غیر مستقیم می‌باشد را افتتاح کرد.

گفتنی است، از مبلغ ۳۰ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال صندوق‌های قرض‌الحسنه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مبلغ ۱۶ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال منابع داخلی صندوق، ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال نیز از طرح اشتغال خیران است.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ج/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =