تقدیم ۱۶۳ شهید انتظامی خراسان‌جنوبی برای تأمین امنیت

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و ۱۶۳ شهید انتظامی خراسان‌جنوبی هدیه مردم این خطه از مرز و بوم برای تأمین امنیت است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید استوار یکم «سعید بنی‌اسدی» پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، فرمانده انتظامی استان، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مردم و مسئولان در بیرجند برگزار شد.

استوار یکم «سعید بنی‌اسدی» از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین‌آباد شهرستان سربیشه صبح روز دوشنبه پانزدهم دی‌ماه طی عملیاتی در راه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به شهادت رسید.

سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در آیین تشییع پیکر این شهید با اشاره به اینکه شریف‌ترین نوع مردن، شهادت است، گفت: در روز قیامت انبیا، اولیا، علما و ‌شهدا بندگان را شفاعت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز شهید بنی‌اسدی به خیل شهدا، سالار شهیدان، سردار مقاومت و دیگر شهدای راه حق علیه باطل پیوست، بیان داشت: سال گذشته مثل چنین روزی مراسم تشییع و تدفین سردار شهید سلیمانی به صورت میلیونی در کرمان برگزار شد و امروز شاهد هستیم مراسم تشییع شهید بنی‌اسدی با این شکوه و عظمت در حال برگزاری است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و ۱۶۳ شهید انتظامی خراسان‌جنوبی هدیه مردم این خطه از مرز و بوم برای تأمین امنیت است.

فرشید با تأکید بر اینکه نیروی‌های خدوم انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرکز استان به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند، تصریح کرد: ما امروز افتخار داریم که مدال مجاهد فی سبیل‌الله را از ولی امر مسلمین دریافت کردیم و ایشان گفتند کسانی که در قالب نیروی انتظامی، امنیت را فراهم می‌کنند مجاهد فی سبیل‌الله هستند.

وی تصریح کرد: خداوند مجاهد فی سیبیل‌الله را در بهشت مقام والا می‌دهد و شهید بنی‌اسدی مرگ با عزتی داشت زیرا به غیر از مسئولان و همرزمان، مردم هم در مراسم خاکسپاری او حضور دارند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: شهید بنی‌اسدی جوان با اخلاق و با اخلاص بود و هدف خدمت داشت که در شهرستان‌ها و نقاط عملیاتی خدمت کرد و روحیه جهادی داشت.

فرشید در پایان خاطرنشان کرد: جان ما در کف دستمان برای حفظ سلامت و امنیت جامعه است و امیدواریم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 15 =