لیگ برتر هندبال | نماینده خراسان‌جنوبی حریف تیم صدرجدولی نشد

در مرحله دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور تیم زغال سنگ طبس در مصاف با صنعت مس کرمان تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین روز از مرحله دوم  دور برگشت سی‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بخش مردان باشگاه‌های کشور یادواره شهید «حسین‌ پورجعفری» نماینده خراسان‌جنوبی در مقابل نارنجی‌پوشان صنعت مس کرمان به میدان رفت.

تیم هندبال زغال‌سنگ‌ طبس که با هدایت علیرضا بیمکاز، سرمربی جوان در این ماراتن ملی خودنمایی می‌کند در نیمه نخست بازی علی‌رغم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر با عملکرد خوب در مصاف با تیم صدرنشین گروه(ب) به نمایش گذاشت با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به نفع تیم مس کرمان به رخت‌کن رفت.

نماینده خراسان‌جنوبی پس از ۶۰ دقیقه دوندگی پرهیاهو در مقابل تدابیر حمید صادقی سرمربی تیم صنعت مس کرمان تسلیم شد و با نتیجه ۲۸ بر ۲۳ بازی را واگذار کرد تا باری‌دیگر شانس خود را برای صعود در آخرین بازی پیش‌رو امتحان کند.

تیم زغال‌سنگ طبس در آخرین دیدار از مرحله دوم دور برگشت سی‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه ۱۸ دی‌ماه در تهران به مصاف هوانیروز اصفهان خواهد رفت.

نماینده خراسان‌جنوبی در گروه (ب) این رویداد ورزش ملی با تیم‌های صنعت مس کرمان، کیمیا کاشت کردستان، فراز بام خاییز دهدشت، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان به رقابت می‌پردازد.

تیم زغال سنگ طبس در گروه(ب) سی‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مرحله نخست رقابت‌ها طی پنج بازی با چهار برد، یک باخت، ۱۳۵ گل زده، ۱۲۲ گل خورده و کسب هشت امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

نماینده خراسان‌جنوبی در دور نخست مرحله دوم از دور رفت این رویداد ورزش ملی در گروه(ب) رقابت‌ها طی هشت بازی و کسب ۹ امتیاز در رده سوم جدول بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه قرار دارد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 6 =