سردار نقدی: فروپاشی اسرائیل غاصب از درون به زودی رخ خواهد داد/ رژیم اسرائیل اصالت ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه فروپاشی اسرائیل به زودی رخ خواهد داد، گفت: به زودی مهاجرین و اشغالگران اسرائیلی خاک فلسطین را ترک می کنند چراکه آن‌جا جای امنی برای آن‎‌ها دیده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا نقدی در نشست برخط «تحلیل و بررسی تحولات منطقه و مقاومت فلسطین»، با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در روزهای اخیر در مقابل اسرائیل غاصب، اظهار داشت: منطقه از پشت نقابی که تا به حال خود را پنهان کرده بود بیرون آمدند.

وی تاکید کرد: برگ برنده رژیم صهیونیستی و آمریکا، رژیم‌های امارات، سعودی، بحرین؛ این رژیم‌های فاسد، جنایتکار و وابسته و نوکر استعمار برگه آن‌ها سوخت و خودشان دستشان را رو کردند.

وی ادامه داد: رژیم‌های جنایتکار منطقه که با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده بودند پیمانشان علنی شد و آن‌ها ارتباطات خودشان را علنی کردند که امنیت رژیم صهیونیستی رژیمی امنیت تضمین شده است.

سردار نقدی یادآور شد: رژیم اسرائیل اصالت ندارد و مردمی که از سرزمین‌های مختلف آمدند و وابسته به این سرزمین نیستند و با زور و بازو، فریب و طمع‌کاری به این سرزمین مهاجرت و آن را اشغال کردند، لذا آن‌چه که آن‌ها را می‌تواند در این سرزمین نگه دارد و این پادگان را حفظ کند امنیت آن‌ها است.

وی ادامه داد: پادگان نظامی بزرگی که امروز به اسم اسرائیل درست شده تنها در سایه امنیت تضمین شده است که می‌تواند دوام پیدا کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه  بیان داشت: مردمی مانند افغانستان با وجود اینکه چندین بار است، اشغال می‌شوند به آن‌ها تجاوز می‌شود چون مردم اسیری هستند، ده‌ها میلیون نفر مستقر و پایبند هستند به آن زمین و آب و خاک تعلق دارند؛ حتی آن‌هایی که هجرت می‌کنند بر می‌گردند اما رژیم صیونیستی هیچ اصالتی ندارد و جمعیتی که در آن هستند از نقاط مختلف به آن‌جا کوچ کرده‌اند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی همیشه در طول تاریخ ننگین خودش حاضر شده هزینه‌های سنگینی را برای امنیت بپردازد، افزود: ایالات متحده امریکا نیز کمک‌های بزرگی به این رژیم می‌کند ۳ تا ۴ میلیارد دلار در سال مستقیم به اسرائیل کمک می‌کند و کشورهای منطقه نیز ۲ تا ۳ میلیارد دلار برای این که از شکل گیری پایگاه های مقاومت جلوگیری کنند به آن ها پرداخت می‌کند.

سردار نقدی بیان داشت: هزینه بالایی را خود رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها برای اینکه امنیت تضمین شده‌ای را داشته باشند و جمعیتی که با فریب در آنجا مستقر شدند مهاجرت معکوس را در پیش نگیرند پرداخت می‌کنند اما همه این هزینه‌ها با مقاومت عظیمی که در فلسطین ایجاد شد بر باد رفت.

وی  عنوان کرد: امروز نزدیک ۴۰ روز است که از آغاز این درگیری ها می گذرد و یازدهمین روزی است که کار به درگیری های موشکی و سلاح های سنگین طرفین کشیده واین امر دوام دارد و اتفاق بزرگی که در اینجا رقم می خورد مسئله مهاجرت معکوس است آن حسی که با عادی سازی روابط امارات و عربستان با رژیم صهیونیستی در مردم فلسطین ایجاد کنند که مردم احساس کنند؛ می توانند در فلسطین بمانند و دیگر مسئله آنها در کشورهای اسلامی حل شده لذا تمام آن هزینه سنگین با یک عملیات سوخت و نابود شد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز شاید رژیم صهیونیستی فکر کند که اگر این طولانی شدن عملیاتها و درگیری ها بسیار شکننده و فشار زیادی را به آنها وارد کرده این فایده را دارد، ادامه داد: اسرائیل توانسته انگارکه ایجاد شده بود در بین ملت های دنیا که این رژیم طول مدت درگیری و دوامش کوتاه تر می شود این انگاره را باطل کند.

به زودی مهاجرین و اشغالگران اسرائیلی خاک فلسطین را ترک می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه  به زودی مهاجرین و اشغالگران اسرائیلی خاک فلسطین را ترک می کنند چراکه آنجا جای امنی برای آنها دیده نمی شود، گفت: در این ماجرا گنبد آهنین رژیم صهیونیستی فروریخت و میلیارد ها دلار که برای اثبات کنند در امنیت هستند از هم پاشیده شد.

وی با بیان اینکه همه دنیا شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی را دیدند، افزود: شکست دیگر که شاید کمتر دیده شده ترس این رژیم از حرکت زمینی است و امروز نیروهای صهیونیستی از فاصله ۵ تا ۶ کیلومتری دیواره های غزه برای اینکه مورد اصابت موشک های نیروهای فلسطینی قرار نگیرند، رژیم صهیونیستی از عمق خودش در خطر است غزه که سطح درگیری و معرکه همیشگی داشته است.

وی با اشاره به قیام یهودی های سرزمین اشغالی در مقابل تجاوز و حرکت،شعارها و اعتراضات آنها بر علیه رژیم غاصب اسرائیلی، گفت: قیام مردم کرانه باختری و روی آوردن آنها به سلاح یک مسئله بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: گردان‌هایی که ۲۰ سال سلاح‌های خود را کنار گذاشته بودند دوباره به میدان آمدند و موشک‌ها در حمایت از حرکت مردمی به جریان افتاد و این نقطه عطفی در برابر رژیم اسرائیل از ملت فلسطین است.

سردار نقدی با بیان اینکه اتفاقی که در بین نیروهای مقاومت رقم و عملیاتی که اجرا کردند در حقیقت یک رزمایش اولیه بود و قدرت اصلی مقاومت بروز نکرده و به میدان نیامده است، افزود: وزیر دفاع صهیونیستی اعتراف می‌کند که ما غزه این گونه کشورمان به هم ریخته است با لبنان و ایران می خواهیم چگونه مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان مقاومت آرزوی محو اسرائیل را دارند، ادامه داد:  باید خود را برای دنیایی عاری از رژیم صهیونیستی و امریکا اماده کنیم و باید گفت اسرائیل خیلی زوتر از ۲۵ سال دیگر از بین خواهد رفت.

سردار نقدی خطاب به جوانان مجاهد تاکید کرد: جوانان مجاهد سراسر دنیا باید کمربندهای خود را ببندند و خود را از لحاظ توانایی‌های علمی معنوی ارتقاء بخشند.

انتهای پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + بیست =