رد پای تبلیغات انتخاباتی بر چهره شهر بیرجند

در خیابان حافظ غربی مهرشهر که در روزهای اول نامزدها به نصب چند بنر، پوستر، بیلبورد و راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی پرداخته بودند، از روز گذشته وجب به وجب این خیابان در تسخیر بنرها، بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، همین که آوای طبل تبلیغات نامزدهای شورای شهر در گوش شهر پیچید، آن‌هایی که می‌خواهند روادید چهار ساله حضور در پارلمان شهری را با جلب آرای بیشتر به‌دست آورند با همراهی حامیان و نمایندگان خود برای بیرون آمدن نامشان از صندوق‌های رأی با چاپ بنر، پوستر، راه‌اندازی ستاد، کانال و صفحه‌های تبلیغاتی در فضای مجازی و غیره تبلیغات را آغاز کردند.

از همان ساعات اولیه شروع تبلیغات به‌صورت میدانی رصد همه نقاط به‌ویژه کانون‌هایی را که ستاد انتخابات برای تبلیغات نامزدهای این دوره مشخص کرده در دستور کار قرار دادند.

آنچه در روزهای اول به چشم می‌آمد، تنور تبلیغات در خیابان‌های مدرس، معلم، شهدا یا به تعبیری در جنوب شهر چندان داغ نبود و گویا گرد مرگ بر اغلب این نقاط باریده بود اما برعکس در شمال شهر و به‌ویژه مهرشهرکه جزو نقاط تازه پیوسته به شهر بیرجند به حساب می‌آید از همان روز اول می‌شد شور تبلیغات داوطلبان شورای اسلامی شهر را به وضوح دید و اغلب نامزدها هم این منطقه را برای جلب آرای بیشتر انتخاب کرده بودند.

روز گذشته نیز خبرنگاران همه نقاط شهر از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب و محلات کم‌برخوردار تا محلات متمکن، محله‌های تازه پیوسته به بیرجند را به‌صورت میدانی و عینی مورد پایش قرار دادند.

در خیابان حافظ غربی مهرشهر که در روزهای اول نامزدها به نصب چند بنر، پوستر، بیلبورد و راه‌اندازی ستاد تبلیغاتی پرداخته بودند از روز گذشته وجب به وجب این خیابان در تسخیر بنرها، بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی قرار گرفت و غوغایی تبلیغاتی به پا بود.

در خیابان معلم و یکی دیگر از کانون‌های تبلیغاتی نامزدها با اینکه در روزهای اول چندان شور و حالی از خود به پا نکرده بودند اما حالا می‌شود رونق تبلیغات و شور انتخابات را دید.

بنا بر گزارش خبرنگار ما، خیابان مدرس هم پرشورتر از روزهای دیگر به چشم می‌آید. در قدم به قدم آن تعداد بنرها افزایش یافته و افراد بیشتری برای تبلیغات در این خیابان اقدام کرده‌اند.

بنر بزرگ نصب شده توسط شهرداری در این خیابان حالا کمتر جای خالی دارد و بر عکس دو روز پیش که فقط پنج نامزد در آن آگهی چسبانده بودند، هنوز هم افرادی مشغول نصب آگهی‌های تبلیغاتی نامزدهای مد نظرشان هستند.

از چهارراه خیابان مدرس به سمت پاسداران هم تبلیغات بیشتر در کوچه‌های فرعی مشاهده می‌شود، تبلیغاتی که در روزهای قبل کمتر به چشم می‌آمد.

حال بازار هم این روزها متفاوت است. پوسترهای تبلیغاتی نامزدها در جای جای مسیر تردد یا پشت شیشه مغازه‌ها بیشتر از هر زمان دیده می‌شود. در راسته خیابان جمهوری و سه‌راه اسدی اگر چه از پوسترهای تبلیغاتی کمتر خبر است اما بنرهای نامزدها مردم را به رأی دادن ترغیب می‌کند.

مرکز شهر یعنی میدان ابوذر و خیابان ارتش نیز تا حدودی به تسخیر پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی درآمده و از همه مهم‌تر اینکه با افزایش تعداد ائتلاف‌ها بر تعداد پوسترها، بنرها و بیلبوردها در اغلب نقاط شهر افزوده شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =