توزیع ۷۰۰ هزار تعرفه رأی در خراسان‌جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: ۷۰۰ هزار تعرفه رأی در شعب سطح استان توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر در نشست خبری ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده، به لحاظ تأمین تعرفه مورد نیاز شعب، هیچ مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در هزار و ۲۰ شعبه، حدود ۷۰ درصد تعرفه‌ها در همان ساعت‌های ابتدایی استفاده شده، متذکر شد: در برخی از شعب به ویژه در مناطق روستایی استان، تعرفه‌ها مصرف شد و ما مجبور به تزریق مجدد تعرفه شدیم.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در کلیه یک هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی استان، در همان ساعات اولیه مردم به ویژه رأی اولی‌ها حضور پرشوری داشتند.

خوش‌خبر گفت: پروتکل‌های بهداشتی به‌واسطه مدیریت نماینده‌های فرمانداران و ناظران بهداشتی رعایت شد تا مردم با اطمینان خاطر در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۸۹۸ روستای استان، انتخابات شوراها برگزار می‌شود، اظهار داشت: تأکید ما بر این است که مردم رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ۳۱ شهر استان با مشارکت خوب کاندیداها، حائز برگزاری انتخابات شوراها شده‌اند، مطرح کرد: در مورد انتخابات شوراهای روستایی و عشایری نسبت به دوره‌های قبل، شرایط بهتری را در انتخابات جاری داریم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =