خبرنگار فارس قربانی جاده مرگ شد/ آقایان مسئول کی قرار است از خواب بیدار شوید

بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور «قاین – بیرجند» خانم «سمانه ترشابی» خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی دچار جراحت شدید شد و به بیمارستان بیرجند اعزام و پس از گذشت چند روز براثر جراحات وارده در این تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ۱۴ تیرماه بود که خبر تصادف زنجیره‌ای در محور «قاین – بیرجند» که موسوم به جاده مرگ است رخ داد.

ساعت ۱:۴۵ در کیلومتر ۲۸ محور قاین به بیرجند، ۵ دستگاه خودرو شامل کامیون‌کشنده، کامیون بنز خاور، ۲ سواری پراید و سواری تیبا با یکدیگر برخورد کرده و حادثه آفریدند.

طی این حادثه ۲ نفر (مادر و فرزند ۳ ساله) در دم جان باختند و این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که برخی از مصدومان به بیمارستان بیرجند و برخی به بیمارستان قاین اعزام شدند.

طی این حادثه خانم «سمانه ترشابی» خبرنگار خبرگزاری فارس در استان خراسان‌جنوبی نیز دچار جراحت شدید شد و به بیمارستان بیرجند اعزام شد و پس از گذشت چند روز بر اثر جراحات وارده در تصادف جاده «بیرجند- قاین» جان خود را از دست داد.

«سمانه ترشابی» بارها و بارها از مشکلات استان خراسان‌جنوبی قلم زده و بارها  پرپر شدن مردمی که در محور «بیرجند- قاین» و سایر جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند قلم زده و مطالبه‌گری کرده است.

خبرگزاری فارس در خراسان‌جنوبی درگذشت این همکار عزیز را به خانواده محترم و اهالی رسانه تسلیت عرض کرده و برای بازماندگان صبر جمیل و برای او رحمت واسعه الهی مسألت می‌کند.

جاده ۱۱۲ کیلومتری «بیرجند – قاین» سال‌هاست بار سنگین تصادفات خونین و مرگبار را به دوش می‌کشد ولی باز هم آن چنان که باید مورد توجه نیست.

آقایان مسئول؛ ۱۱ سال برای دوبانده‌سازی یک جاده ۱۱۲ کیلومتری که همچنان نفس می‌گیرد و بوی خون می‌دهد و سالانه خانواده‌های زیادی را داغدار و عزیزانشان را به کام مرگ می‌کشاند، فرصتی کمی است؟ تا کی قرار است از خواب بیدار شوید به این تراژدی مرگبار پایان دهید…

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =