بسیجیان «درمیان» برای مدیریت مصرف برق پای کار آمدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه درمیان با اشاره به قطعی‌های مکرر برق و ضربه آن به اصناف و غیره، گفت: رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق با عنوان طرح شهید «عباسپور» در شهرستان درمیان آغاز شده است.

محمدعلی بشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: تجربه‌های ارزشمند گذشته در طول انقلاب اسلامی نشان می‌دهد در شرایط بحرانی هرکجا که از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده و مردم نقش‌آفرین بوده‌اند موفقیت حاصل شده است.

وی با اشاره به قطعی‌های مکرر برق و ضربه آن به اصناف و غیره، بیان داشت: رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق با عنوان طرح شهید «عباسپور» در شهرستان درمیان آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه درمیان با اعلام اینکه این رزمایش به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، تبیین کرد: رزمایش مردمی مدیریت مصرف برق در حوزه‌های گفتمانی، تبلیغی، مدیریتی و کنترلی انجام می‌شود و اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم در اجرای این طرح نقش‌آفرینی می‌کنند.

بشیری گرمای بی‌سابقه هوا، کاهش تولید نیروگاه‌های برقابی و استخراج رمزارزها را از دلایل افزایش مصرف و قطعی برق ذکر کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم در این تابستان بسیار سخت با کمترین خاموشی این بحران را سپری کنیم.

وی از همراهی خوب اصناف در اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان در طرح شهید «عباسپور» فعالیت دارند و مشاغل را به مصرف بهینه برق توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح       


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 3 =