مشکلات خشکسالی و کمبود آب ضربه شدیدی به استان وارد کرده است

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: مشکلات متعددی در استان خراسان جنوبی به لحاظ اینکه استان نوپایی است وجود داشته و دارد و مشکلات خشکسالی و کمبود آب ضربه شدیدی به استان وارد کرده و قبلاً هم خدمات دهی به این خطه کمتر بوده است.

خبر طبس: رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: مشکلات متعددی در استان خراسان جنوبی به لحاظ اینکه استان نوپایی است وجود داشته و دارد و مشکلات خشکسالی و کمبود آب ضربه شدیدی به استان وارد کرده و قبلاً هم خدمات دهی به این خطه کمتر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران در سالگرد شروع به کار دولت خاطرنشان کرد: عملکرد استاندار خراسان جنوبی در طول چند ماه حضور ایشان بعنوان مدیر ارشد دولت تدبیر و امید بسیار قابل قبول است.

رضا شمسائی به بیان فعالیت های دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: مهار تورم، خروج از رکود، موفقیت های وزارت امورخارجه در بحث روابط بین الملل و دستاوردهای هسته ای تیم مذاکره کننده هسته ای و شکستن تحریم ها و آرامش اقتصادی و سیاسی که در جامعه حاکم است از جمله مهم ترین اقدامات دولت است.

وی از تلاش های شبانه روزی مهندس خدمتگزار قدردانی کرد و ادامه داد: در قسمت های مختلف و مجموعه های اداری در سراسر استان بازدیدهایی داشته و روند فعالیت مدیران استان خراسان جنوبی مثبت است.

شمسائی اضافه کرد: مشکلات متعددی در استان خراسان جنوبی به لحاظ اینکه استان نوپایی است وجود داشته و دارد و مشکلات خشکسالی و کمبود آب ضربه شدیدی به استان وارد کرده و قبلاً هم خدمات دهی به این خطه کمتر بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود نیروی انسانی مستعد و متعهد، منابع مختلف و معادن، کشاورزی، وجود انرژی های نو و تجدیدپذیر، جاذبه های توریستی و استفاده از کویر بعنوان اکوتوریسم و جاذبه ای آن این استان می تواند آینده خوبی داشته باشد.

رئیس حزب اعتدال و توسعه خراسان جنوبی گفت: با توجه به ارتباط و دیدار با مدیران ارشد کشوری و معاونت راهبردی ریاست جمهوری و بعضی از وزرا پیگیری های خوبی جهت توجه بیشتر مسئولان به این استان انجام گرفته و با سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی تحول چشمگیری در مسائل مختلف و زیر ساخت های استان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه شعار و هدف دولت اعتدال است، افزود: همدلی و همفکری تمامی گروه های سیاسی، نخبگان، اساتید دانشگاه، صنعتگران و مردم خراسان جنوبی برای توسعه همه جانبه این استان موثر خواهد بود.

رضا شمسائی بیان کرد: نیروهای انسانی مناسبی از این استان در اقصی نقاط دنیا و کشور عزیزمان وجود دارند که اگر شناسایی و سامان دهی شوند از سرمایه فکری، علمی و مادی آنان می شود استفاده مناسبی جهت پیشبرد اهداف و آبادانی و توسعه استان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =