کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در «نهبندان»/ ۲ متهم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۱۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پراید مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده سواری پراید با مشاهده پلیس متواری شد که مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامی منسجم و هماهنگ آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که در ادامه عملیات یک سواری پراید دیگر که راه پاک‌کن و اسکورت خودروی حامل مواد مخدر بوده توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید با اشاره به این که پلیس با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در چارچوب قانون قاطعانه برخورد می‌کند از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده افراد و یا خودروهای مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =