۵۳۸ موقوفه در زیرکوه شناسایی شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را ۵۳۸ بقعه ذکر کرد و گفت: ۷ وقف جدید سال قبل ثبت شده است.

حجت‌الاسلام «اسماعیل مختاری» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زیرکوه،  اظهار داشت: از دهه وقف سال گذشته تاکنون ۷ مورد وقف جدید در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده است.

وی افزود: رسالت اوقاف در چهار بخش موقوفات، بقاع متبرکه ، موقوفات قرآنی و مساجد متمرکز است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه شمار موقوفات شناسایی شده را ۵۳۸ بقعه ذکر کرد و گفت: از محل موقوفات خیریه در سال جاری بیش از ۳۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

حجت‌الاسلام مختاری ادامه داد: در ماه محرم و صفر هزار و ۱۱۵ سبد غذایی و ۵۰ هزار پرس غذای گرم نیز بین نیازمندان توزیع شده است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه با بیان اینکه طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود، اضافه کرد: امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده‌ایم.

وی از توزیع بیش از ۷۵۰ بسته لوازم‌التحریر در آستانه سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =