برگزاری مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم

علیرضا محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور مرحله نیمه نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از مسابقات تعداد ۹ نفر از نخبگان قرآنی استان که در مرحله استانی حائز رتبه‌های اول شده بودند حضور داشتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در بخش آقایان در رشته قرائت تحقیق آقای وحید براتی، در رشته ترتیل آقای محسن سکندری‌مقدم، در رشته حفظ ۲۰ جزء آقای احمد یوسفی احمدآباد، در رشته حفظ کل قرآن کریم آقای عبدالقدوس حسنی و در رشته اذان آقای وحید سازنده مرحله استانی برای حضور در مرحله نیمه نهایی هستند، یادآور شد: در بخش خواهران در رشته قرائت تحقیق خانم بهانه‌سادات ترابی، در رشته ترتیل خانم سمیه دشتبان، در رشته حفظ دو جزء خانم صدیقه دلاکه‌نژاد و در رشته حفظ کل قرآن خانم مرضیه اشرفی نمایندگان استان در مرحله نیمه نهایی بودند.

محمدنژاد افزود: اجرای برنامه حفظ و تلاوت راهیافتگان به این مرحله از مسابقات پس از ضبط برای داوری به تهران ارسال شد.

وی بیان داشت: برترین‌های این مرحله از مسابقات به مرحله فینال مسابقات که در دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری مرحله انتخابی مسابقات بین‌المللی حفظ کل قرآن کریم ویژه کم‌بینایان و نابینایان استان که توسط اداره‌کل بهزیستی و با همکاری اداره‌کل اوقاف استان، خاطرنشان کرد: در این مرحله از انتخاب روشندلان دو نفر از استان خراسان‌جنوبی برای رشته حفظ کل قرآن کریم انتخاب شدند که ضبط این مرحله برای داوری به تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =