«نهبندان» اولین شهر خراسان‌جنوبی در تامین آب اقدام ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، «مجید بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان در حاشیه بازدید از وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر نهبندان ضمن تاکید بر اینکه اقدامات و پیگیری های زیادی برای این طرح انجام گرفته است، اظهار داشت: با تلاش های مستمر بعنوان اولین سایت اقدام ملی در استان، شبکه آب‌رسانی به اتمام رسیده و آمادگی واگذاری انشعاب وجود دارد و موضوع برق‌رسانی و گازرسانی نیز در مرحله مناقصه برای انتخاب پیمانکار است.

وی افزود: با ساخت این تعداد واحد مسکونی، مشکل کمبود مسکن در این شهرستان تا حدی رفع می‌شود و مشکلات مستاجرین کاهش خواهد یافت.

وی عنوان داشت: در سال جاری تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان و تسهیلات مسکن روستایی از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و متقاضیان می‌توانند از این فرصت و ظرفیت ایجاد شده بهره‌مند شوند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: در طرح‌های مختلف ساخت مسکن زمین مورد نیاز را براساس تعداد متقاضیان واجد شرایط تامین کرده‌ایم و نهبندان دومین شهرستان استان به لحاظ تعداد متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن بوده است.

 لازم به توضیح است تاکنون ۸۰ واحد مسکونی نسبت به نصب اسکلت اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + بیست =